Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #2 Skrevet 26. juni 2013 De begynner å komme i dag. Men alle får ikke på konto i dag. De skulle vel være på konto innen to uker etter du fikk melding/mail :-) Anonymous poster hash: 7cbe3...8ad
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #3 Skrevet 26. juni 2013 Her var pengene på konto nå i morges, men det stod i en avis flere ville få dem rundt lunsjtider. Anonymous poster hash: 0753d...9f8
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Fikk de kvart på 7 i morrest Anonymous poster hash: d9886...0db
SameSara Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Har fått oppgjøret, men pengene har ikke kommet enda. De kommer nok etterhvert
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Skattepengene kommer på konto innen en eller annen dato i oktober/november... Anonymous poster hash: 1b706...f63
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 da var jeg 20000kr rikere Anonymous poster hash: 00b54...dd7
Fullrulle86 Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Jeg har fått pengene men verken noen sms eller Mail om oppgjøret! Ikke at jeg bryr meg egentlig
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #15 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er e bruker og skulle hatt oppgjøret i dag, men på altinn var det ingenting nytt, ei heller penger på konto.. Anonymous poster hash: efa74...7ef
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #16 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er e bruker og skulle hatt oppgjøret i dag, men på altinn var det ingenting nytt, ei heller penger på konto.. Anonymous poster hash: efa74...7ef Om du r e-bruker og ikke fikk oppgjøret på mandag så er du i 2.pulje som har oppgjørsdato 7.august Anonymous poster hash: 59b92...dd2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #17 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er e bruker og skulle hatt oppgjøret i dag, men på altinn var det ingenting nytt, ei heller penger på konto.. Anonymous poster hash: efa74...7ef Om du r e-bruker og ikke fikk oppgjøret på mandag så er du i 2.pulje som har oppgjørsdato 7.august Anonymous poster hash: 59b92...dd2 Pussig, det stod at alle som leverte selvangivelsen sin elektronisk, skulle få oppgjøret sitt 26 juni.. Anonymous poster hash: efa74...7ef
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #18 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er e bruker og skulle hatt oppgjøret i dag, men på altinn var det ingenting nytt, ei heller penger på konto.. Anonymous poster hash: efa74...7ef Om du r e-bruker og ikke fikk oppgjøret på mandag så er du i 2.pulje som har oppgjørsdato 7.august Anonymous poster hash: 59b92...dd2 Pussig, det stod at alle som leverte selvangivelsen sin elektronisk, skulle få oppgjøret sitt 26 juni.. Anonymous poster hash: efa74...7ef Skatteetaten skriver i et svar på Facebook: "---det er dessverre ikke slik at alle e-brukere får skatteoppgjøret i første pulje 26.juni. Så hvis du ikke får skatteoppgjøret i dag er neste sjanse 7.august, deretter blir det løpende skatteoppjør etter hvert som ligningen blir ferdig, fram til 16.oktober" Anonymous poster hash: 59b92...dd2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #19 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er e bruker og skulle hatt oppgjøret i dag, men på altinn var det ingenting nytt, ei heller penger på konto.. Anonymous poster hash: efa74...7ef Om du r e-bruker og ikke fikk oppgjøret på mandag så er du i 2.pulje som har oppgjørsdato 7.august Anonymous poster hash: 59b92...dd2 Pussig, det stod at alle som leverte selvangivelsen sin elektronisk, skulle få oppgjøret sitt 26 juni.. Anonymous poster hash: efa74...7ef Skatteetaten skriver i et svar på Facebook: "---det er dessverre ikke slik at alle e-brukere får skatteoppgjøret i første pulje 26.juni. Så hvis du ikke får skatteoppgjøret i dag er neste sjanse 7.august, deretter blir det løpende skatteoppjør etter hvert som ligningen blir ferdig, fram til 16.oktober" Anonymous poster hash: 59b92...dd2 Ok, dette har jeg ikke fått med meg.. Er så vant til å få det i første pulje, at jeg ikke tenkte over at det kunne skje endringer.. Anonymous poster hash: efa74...7ef
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #20 Skrevet 26. juni 2013 Jeg er e bruker og skulle hatt oppgjøret i dag, men på altinn var det ingenting nytt, ei heller penger på konto.. Anonymous poster hash: efa74...7ef Om du r e-bruker og ikke fikk oppgjøret på mandag så er du i 2.pulje som har oppgjørsdato 7.august Anonymous poster hash: 59b92...dd2 Pussig, det stod at alle som leverte selvangivelsen sin elektronisk, skulle få oppgjøret sitt 26 juni.. Anonymous poster hash: efa74...7ef Skatteetaten skriver i et svar på Facebook: "---det er dessverre ikke slik at alle e-brukere får skatteoppgjøret i første pulje 26.juni. Så hvis du ikke får skatteoppgjøret i dag er neste sjanse 7.august, deretter blir det løpende skatteoppjør etter hvert som ligningen blir ferdig, fram til 16.oktober" Anonymous poster hash: 59b92...dd2 Ok, dette har jeg ikke fått med meg.. Er så vant til å få det i første pulje, at jeg ikke tenkte over at det kunne skje endringer.. Anonymous poster hash: efa74...7ef Skatteetaten har en egen Facebook-side som heter "Skatten min". Der kan du spørre om alt du lurer på i forbindelse med skatt, skatteoppgjør, flytting etc. Du kan spørre der om du lurer på noe. De er flinke til å svare Anonymous poster hash: 59b92...dd2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #21 Skrevet 26. juni 2013 Dere som ikke har det på konto i dag må nok vente til tidligst august. Anonymous poster hash: 97820...ceb
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #22 Skrevet 26. juni 2013 Dere som ikke har det på konto i dag må nok vente til tidligst august. Anonymous poster hash: 97820...ceb Det stemmer ikke. Har man mottatt oppgjøret på Altinn så skal pengene komme på konto eller på utbetalingsblankett innen 14 dager Anonymous poster hash: 59b92...dd2
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #23 Skrevet 26. juni 2013 Dere som ikke har det på konto i dag må nok vente til tidligst august. Anonymous poster hash: 97820...ceb Det stemmer ikke. Har man mottatt oppgjøret på Altinn så skal pengene komme på konto eller på utbetalingsblankett innen 14 dager Anonymous poster hash: 59b92...dd2 Det stemmer ikke. Får man ikke skattepengene i dag, så kommer de etter 7. august en gang. Anonymous poster hash: 97820...ceb
SameSara Skrevet 26. juni 2013 #24 Skrevet 26. juni 2013 Dere som ikke har det på konto i dag må nok vente til tidligst august. Anonymous poster hash: 97820...ceb Det stemmer ikke. Har man mottatt oppgjøret på Altinn så skal pengene komme på konto eller på utbetalingsblankett innen 14 dager Anonymous poster hash: 59b92...dd2 Det stemmer ikke. Får man ikke skattepengene i dag, så kommer de etter 7. august en gang. Anonymous poster hash: 97820...ceb Hiver meg på denne for jeg har mottatt opgjøret mitt og nettopp snakket med kommunen. Min kommune utbetaler skattepengene i morgen og de kommer på konto på fredag. Du blander kanskje oppgjøret og penger på konto. De som ikke får oppgjøret i dag må vente til august, men de som har fått oppgjøret skal ha penger på konto innen 14 dager, slik anonym over skriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå