Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Snart på tide at det blir rier kanskje? Har pusta meg gjennom halvparten av de. Vil sove, eller føde. ... Anonymous poster hash: 43bd6...e5a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Når er termin da? Om 2 uker... Anonymous poster hash: 43bd6...e5a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Du får sette igang å vaske vinduer eller andre sprell, så kanskje det hjelper med å sette igang fødselen Lykke til, håper du snart får din lille vakre Anonymous poster hash: 46dfd...de3
Gjest Gul stjerne Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Kynnere er kynnere. De gjør ingen fødsel uansett hvor ofte de kommer. Hilsen ei som ble lagt inn på sykehus i dagevis med kynnere. Overlegen forstod tilslutt hvor ufarlig dette var. Det gjorde ikke de stressede sykepleierne, som mente jeg kom til å få en prematur fødsel.
studVest Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Har hatt hundrevis av kynnere om dagen siden uke 30, har nå 1 uke igjen til termin.. Litt uvant siden jeg ikke hadde det slik forrige gang, men har aldri mistenkt at fødselen er i gang. De aller fleste opplever rier som noe helt annet enn kynnere.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Jada, kynnere har jeg hatt i bøttevis siden uke 25, så vi er gode venner. Det har bare ikke kommet så hyppig tidligere, og med så vondt i korsryggen at jeg må puste meg gjennom. Er 3 gangen dette, og er redd jeg må plages med sånne maserier i flere uker... HI Anonymous poster hash: 43bd6...e5a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Jeg hadde masse kynnere som gikk over til rier. Så jo kynnere kan og starte fødsel. Jeg fødte 6 uker før tiden. Anonymous poster hash: bdae0...2a5
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Med nr 1 hadde jeg regelmessige kynnere i tre døgn før riene tok over. Men de var kanskje ikke like vonde som dine? De var slitsomme, men hvis jeg konsentrerte meg veldig om noe annet merket jeg dem nesten ikke. Det virker veldig unyttig å ikke få sove hvis kroppen likevel ikke driver med noe nyttig, så lykke til med det ene eller andre. Selv har jeg 2,5 uker igjen til nr 3 og er spent på om jeg må gå en mnd til eller om det snart er over... Anonymous poster hash: 0bd34...a08
Mamma til tre gutter Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Jada, kynnere har jeg hatt i bøttevis siden uke 25, så vi er gode venner. Det har bare ikke kommet så hyppig tidligere, og med så vondt i korsryggen at jeg må puste meg gjennom. Er 3 gangen dette, og er redd jeg må plages med sånne maserier i flere uker... HIAnonymous poster hash: 43bd6...e5a Men min 3 hadde eg maserier i 1,5 uke.. Så slitsomt... Men plutselig gikk dem over til rier, men skjønte det ikkje med en gang siden eg hadde gått sånn lenge.. Masse lykke til
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Jeg skjønte ikke at mine rier var rier da de startet, jeg var sikker på at det bare var kynnerene som hadde blitt enda litt mer vonde. Men etterhvert ble de enda vondere og kom uansett hva jeg gjorde og de kom enda oftere, da var jeg ikke i tvil lenger... Anonymous poster hash: ce112...5d1
Tordensky Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Jeg hadde kynnere hvert sjette minutt hele dagen fødselen starten. Slitsomt! Kl.20 gikk det gradvis over i rier... Håpe det gir seg så du får to fine siste uker, og lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå