Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Jeg er så betatt av en annen mann. Både jeg og har begge samboere og barn. Vi møtes (må i jobbsammenheng) ca 2 ganger i året. Hver gang vi møtes sier det pang. Jeg vet han føler det samme. Vi har ikke vært utro, men det er like før. Anonymous poster hash: 22a60...217
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Unngå å møte på han og for guds skyld aldri få nr hans! Anonymous poster hash: 031be...3db
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Det er umulig å ikke møte på han. Vi bor på hver vår kant av landet, så det er kun i jobbsammenheng, men allikevel. Jeg har nr hans, han har mitt, men vi har klart å holde det ganske profesjonelt til nå. Men jeg får han ikke ut av hodet mitt!! Anonymous poster hash: 22a60...217
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Ja si det kjære HI! Jeg sliter med det samme selv.. Faens mannfolk Anonymous poster hash: d8c4c...146
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Vel man har valg her i livet. Du kan velge å risikere å ødelegge familien eller å bestemme deg for å glemme han. Anonymous poster hash: 031be...3db
Gjest meg&mini Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Vel man har valg her i livet. Du kan velge å risikere å ødelegge familien eller å bestemme deg for å glemme han. Anonymous poster hash: 031be...3db Bra sagt.. Hva er viktigst for deg? Familieliv eller noe som kanskje bare vil skuffe deg. Det beste er vel å ignorere han i størst mulig grad, tenke på mannen din sine gode sider og veie opp de mot en du egentlig ikke kjenner:)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Du må nesten bare bestemme deg for at du ikke kan føle det slik lenger, og holde deg unna han, enda dere møtes i jobbsammenheng, så hold dere ¨fra å være alene dere to ol.. Minn deg selv på alt dere ødelegger om dere gjør noe.. Nok av maning fra seg selv, så dør følelsene til slutt, for man går lei av å ønske seg noen man ikke kan få. Anonymous poster hash: eb2f6...29f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå