Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Jeg savner sånn å gå gravid. Fikk mitt første barn i november og kjenner jeg blir skikkelig misunnelig på alle som har termin på samme tid i år. Når de er i de og de ukene tenker jeg på når jeg gikk i de samme ukene og hvor fint det var.Det skal jo sies at alt ikke var rosenrødt når jeg var gravid og at jeg romantiserer det nok nå til de grader. Men jeg er så lei meg siden det er over. Føler ikke det kommer til å bli det samme neste gang for da har jeg et barn å ta meg av og jeg kan ikke bare nyte tiden og magen.Fler som har det sånn?Og ja, det er ikke synd på meg på noen måte men måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: 60e59...0c9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Misunnelig?? Jeg synes synd på dem jeg. Skal heldigvis ikke bli gravid og gå opp 30 kg flere ganger. Aldri følt meg så jævlig i hele mitt liv!! Anonymous poster hash: a9e49...135
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Du må gjerne ta over!!!! Jeg har vært lei siden uke 15 og føler ikke et eneste snev av glede denne gangen...
Trultemor85 Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Jeg venter nr 3 nå, og gledet meg til det. Men etter uke 5 kom den intense kvalmen og har vært sykmeldt fra mars til nå :/ Tiden kunne ikke gått saktere egentlig. Heldigvis har kvalmen avtatt 70%, men nå er det halsbrann,smerter, tett nese og isijas osv osv.. Er glad jeg er gravid men svangerskapene har blitt verre for hver gang, så dette blir nok siste . Men kommer sikkert til å savne det igjen en gang. Men kanskje ikke akkurat misunne da
Gjest Gullguttene Skrevet 26. juni 2013 #5 Skrevet 26. juni 2013 Jeg skjønner litt hva du føler, selv om jeg er fornøyd med de to barna jeg har og det siste svangerskapet var ikke akkurat piece of cake. Men jeg tror jeg føler det sånn fordi innerst inne er jeg ikke ferdig med å få barn
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Første svangerskapet mitt i 2010 var helt fantastisk Jeg var i storformen fra enden til annen, og jobbet 100% til jeg skulle ta mammaperm. Hadde nada svangerskapsplager, bortsett fra at nurket var så aktiv på slutten av perioden at jeg fikk sovet lite. Nøyt derfor det i full drag Etter at nurket kom til verden, savnet jeg også den graviditetsmagen. Elsket å vise den frem;) Allerede da hadde vi bestemt oss å få et til, og nå er jeg i uke 34. Og denne gangen sliter jeg med kraftig bekkenløsning, kvalme og utrolig svimmel.... Huff! Dette blir vårt siste, nok med to, en gutt og ei jente, helt perfekt :) Anonymous poster hash: a7e01...f96
Elsker livet Skrevet 26. juni 2013 #7 Skrevet 26. juni 2013 Det må da være en fin egenskap. Jeg har mistrives i graviditetene mine fra dag en. Men barnet er jeg litt misunnelig på selv om jeg har mine egne.
Gjest Julia1984 Skrevet 26. juni 2013 #8 Skrevet 26. juni 2013 Jeg også! Har selv hatt 3 flotte og uproblematiske svangerskap. Ja, vært kvalm og hatt bekkenløsning på siste svangerskap - men det verste jeg kan tenke meg er gravide som klager og synes synd på seg selv!!
Kanutten83 Skrevet 26. juni 2013 #9 Skrevet 26. juni 2013 Skjønner deg godt HI, føler det likedan, alt av vondt leihet osv... er helt glemt, og jeg husker bare det koselige Nå har jeg tre barn og det har vært like fantastisk alle 3 gangene Nå blir det ikke flere hos oss da, du kan jo glede deg til neste gang
DotM Skrevet 26. juni 2013 #10 Skrevet 26. juni 2013 Jeg og savner det, har heldigvis planer om flere barn en dag
Gjest sussie77 Skrevet 26. juni 2013 #11 Skrevet 26. juni 2013 Det savner ikke jeg Ikke veldig glad i å gå gravid, men barna er jo tross alt verdt det. Og syntes sist graviditet var absolutt tyngst, da jeg også hadde en 1 åring å ta meg av.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #12 Skrevet 26. juni 2013 Helt motsatt her!! Har fått mine 3 barn & er fremdeles glad for "aldri mer"... Synes synd på alle gravide (og er sikkert en dårlig venninne sånn sett, men det går vel over 2 kilo igjen til matchvekt & nå skal jeg bli der!! Hurra!! Anonymous poster hash: 896ef...08b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå