Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Trenger virkelig ærlige synspunkter, så takk. http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=41253931&sort=1&page=5&areaId=20056 Anonymous poster hash: 78b1c...5e3
BillieNickwill Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Jeg syns selve huset var helt nydelig, kunne gjerne ha bodd der:-) men litt trist tomt/beliggenhet.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Var vel en tråd om det samme huset her for et par uker siden. Vet ikke om du er den samme som startet den tråden? Mener å huske at mange av svarene gikk på at uteområdet er veldig åpent og lite skjermet. Man sitter nærmest på utstilling på terrassen. Ellers er huset helt greit det. Ganske så gjennomsnittlig hus. Anonymous poster hash: b9f9e...cd2
Bebe_ Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Kjempefint hus, på bilder men hvordan det er i live er en annen ting. Likte ikke uteplassen, ville følt meg på utstilling.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Huset er flott. Beliggenheten/tomta gjør sitt til at jeg ikke ville ha kjøpt det. Anonymous poster hash: faf32...84b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Var vel en tråd om det samme huset her for et par uker siden. Vet ikke om du er den samme som startet den tråden? Mener å huske at mange av svarene gikk på at uteområdet er veldig åpent og lite skjermet. Man sitter nærmest på utstilling på terrassen. Ellers er huset helt greit det. Ganske så gjennomsnittlig hus. Anonymous poster hash: b9f9e...cd2 Oi flere som liker det huset, ser jeg. Var nok ikke meg nei. Så dette huset i helgen og ble litt forelsket. Anonymous poster hash: 78b1c...5e3
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Uteplassen er det jo mulig å gjøre noe med. Få opp gjerde rundt hele tomta, kanskje på hver side av terrassen og så gras, så blir det jo kjempefint. Likte huset, sjarmerende. Anonymous poster hash: 2624a...90f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Vegg* på hver side av terrassen skulle det stå... #7 Anonymous poster hash: 2624a...90f
Mia_73 Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Huset er greit nok, selv liker jeg ikke kjøkkenet f.eks. Smak og behag. Det som virkelig drar ned er alt utenfor huset. Bygd i 2009 og ikke en gang plen? Kan tenkes at det ser finere ut om 5-6 år når busker, trær, hekk og plen har vokst litt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Huset er greit nok, selv liker jeg ikke kjøkkenet f.eks. Smak og behag. Det som virkelig drar ned er alt utenfor huset. Bygd i 2009 og ikke en gang plen? Kan tenkes at det ser finere ut om 5-6 år når busker, trær, hekk og plen har vokst litt. Dette er jeg enig i. Ikke plen og ikke garasje. Tar mange år for alt å vokse av plen til hekk, garasje er dyrt. Anonymous poster hash: 78b1c...5e3
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Greit hus, bedriten tomt uten beplantning, ingen garasje. Det koster flesk å få lagt plen og få opp en såpass hekk at du slipper å sitte på utstilling der. Og hvor parkere? Ville ikke vurdert det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå