Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Trenger litt råd her. Vi skal gifte oss i august. Da er eldste 4 1/2 og minste akkurat fylt 2. Mannen vil gjerne reise bort en uke, men jeg har gått med på 4 nette r uten barn. Fra Tor til man. Vi har kun hatt barnefri en natt om gangen før, så jeg bekymrer meg litt for denne turen. Selv om de elsker å være hos besteforeldrene sine, så har jeg aldri likt å være borte fra dem. Men så er det jo tross alt bryllupsreise, da. Mannen syns jeg er litt vel hysterisk. Hva mener dere damer? Anonymous poster hash: 5974f...4ef
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Jeg mener at bryllupsreise skal være uten barn. Bryllup er markering av kjærlighet mellom to personer, ikke storfamilien. Tror at du bare må bestemme deg for at dette går bra og prøve å fokusere på å nyte bare dere, deg og mannen Anonymous poster hash: 700b5...d60
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Jeg synes også du er hysterisk. Eng med anonym over. Anonymous poster hash: 3e727...f20
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Jeg som hadde håpet på medhold her inne. Enig at vi hadde hatt godt av det da. Anonymous poster hash: 5974f...4ef
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Jeg er enig med mannen din. Reise kan dere gjøre alle sammen senere. Bryllupsreise får dere bare én gang
Januarbaby2014 Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Vi hadde med barna, ville ikke reist uten.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Jeg er også enig med mannen din (dessverre ) Om det er flere mnd til så får du begynne å la barna overnatte litt mer borte sånn at de er vant til det innen bryllupsreisen er. Du skriver det jo selv, at det er DU som sliter med å være borte fra dem, ikke motsatt, så dette er en perfekt måte å øve på å gi litt slipp Anonymous poster hash: 771bf...857
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Vi hadde med barna, ville ikke reist uten. På bryllupsreise? Da har dere kanskje misforstått litt poenget med bryllupsreise Dere har vært på ferie, ikke bryllupsreise Anonymous poster hash: 771bf...857
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Mannen din har rett. Bryllupsreise er ikke familieferie, da kan du like godt la være. Ideelt sett burde problemstillingen ikke oppstå. Jeg syns at bryllup burde komme før barna, men jeg er tydeligvis utrolig gammeldags. Anonymous poster hash: 9bd5d...0e5
Januarbaby2014 Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Ja, kanskje det. Vi reiste på en ferie like etter at vi giftet oss, men vi kalte det for bryllupsreisen vår. Jeg synes ferie er best med barn uansett om det er bryllupsreise eller ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Mannen din har rett. Bryllupsreise er ikke familieferie, da kan du like godt la være. Ideelt sett burde problemstillingen ikke oppstå. Jeg syns at bryllup burde komme før barna, men jeg er tydeligvis utrolig gammeldags. Anonymous poster hash: 9bd5d...0e5 Jeg er helt enig med deg, men nå er det jo en gang sånn at barna kom først. Og da er det barna som bør være i fokus. Anonymous poster hash: 5974f...4ef
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 En hel uke altså? HI Anonymous poster hash: 5974f...4ef
Kaklehøna Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 Du er ikke hysterisk, jeg forstår deg godt! Samtidig så må jeg si meg enig med mannen din. Bryllupsreise er kun for dere to :-)
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Mannen din har rett. Bryllupsreise er ikke familieferie, da kan du like godt la være. Ideelt sett burde problemstillingen ikke oppstå. Jeg syns at bryllup burde komme før barna, men jeg er tydeligvis utrolig gammeldags. Anonymous poster hash: 9bd5d...0e5 Jeg er helt enig med deg, men nå er det jo en gang sånn at barna kom først. Og da er det barna som bør være i fokus. Anonymous poster hash: 5974f...4ef Barna trenger ikke å være i fokus 24/7 . Man slutter ikke å leve selv om man får barn Og noen ganger er det helt greit å være egoistisk. Bryllupsreise drar man bare på en gang i livet og den bør være uten barn syns jeg.
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #15 Skrevet 26. juni 2013 Fire netter borte går sikkert helt fint. Jeg har en jente på 2,5 år og det lengste jeg har vært borte fra henne har vært 3 netter (vi reiste bort på kjærestetur en langhelg). Det gikk helt fint, sett bort fra at siste dagen fikk hun feber og savnet mammaen sin veldig, men da var vi heldigvis på vei hjem. Bryllupsreise er noe dere skal på bare en gang og det er viktig å ha kjærestetid også, spesielt når man til hverdags er opptatte med to barn! Kos dere på tur, dere Anonymous poster hash: 912d2...57a
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 26. juni 2013 #16 Skrevet 26. juni 2013 Fire netter hadde gått bra, men det er også maks av hva jeg har vært borte fra barna når de var små.
Optatium Skrevet 26. juni 2013 #17 Skrevet 26. juni 2013 Når man har ventet med å gifte seg til man har fått barn bør disse inkluderes. Ville man ha kjærestetid og romantiske reiser alene burde man gifte seg før mal fikk barn. Jeg er klar over at jeg er gammeldags og kjip, men du spurte om min mening.
Englenemine Skrevet 26. juni 2013 #18 Skrevet 26. juni 2013 Hadde ikke reist en uke fra mine i den aldern heller. Bryllupsreise el ei, for hønemor.
Somewhere over the rainbow Skrevet 26. juni 2013 #19 Skrevet 26. juni 2013 ..... men så hyggelig da :-) mannen din ønsker en hel uke sammen med deg alene.... ;-) men det blir jo ikke noe hyggelig om du bare lengter hjem :-) håper dere finner ut av det :-)
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #20 Skrevet 26. juni 2013 Jeg synes du er hysterisk. Minste er jo 2 år og du har gode besteforeldre..hva er problemet ditt ? du blir ikke noe dårlig mor av å ta deg en bryllupsreise !!!! reis to uker sier jeg ..ikke noe problem. Ungene har det topp og opplever noe annet og du har det topp. 2 åringen glemmer ikke mamma på to uker og klarer seg helt fint.. Anonymous poster hash: 4ce8a...152
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #21 Skrevet 26. juni 2013 Jeg synes det høres ut som du ganske ofte prioriterer barna. Denne ene gangen hadde det vært fint å prioritere mannen? Jeg vil ikke si, som ei over her, at kjærestetid og romantiske tider må være over når du har fått barn. Man trenger å prioritere forholdet og gjøre ting på dagtid som ikke passer med barn tilstede gjennom hele oppveksten til barna for at de skal få glade foreldre som er glad i hverandre, vil jeg si. Anonymous poster hash: 57dfd...13d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå