Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 vil strikke hentesett til meg. Hun har valgt et selv fra en katalog og er allerede begynt. Jeg er bare halveis og kunne tenkt meg å ha samme hentesett som jeg brukte til de andre. Er det frekt? MÅ jeg bruke dette settet hjem fra sykehuset nå liksom? Synes ikke det var så fint heller, helt enkel strikk, ingen mønster og en rar lue. Huff, jeg høres utakknemlig ut alså, men gleder meg ikke så mye enda.. Anonymous poster hash: 08abb...391
Julie (: Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Svigerinna di skal vel ikke se hva du har på ungen på hjem fra sykehuset? Men er jo alltids greit med ulltøy, da. Og om det er viktig for deg hva ungen skal ha på seg på vei hjem, så må du da selv få lov til å bestemme hva det skal være? De som strikker til oss pleier alltid å høre med meg før de setter igang, synes egentlig detter veldig greit =)
Gjest MaJo0812 Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Si at du vil bruke samme hentesettet som de andre men at du gjerne vil ha det hun strikker likevel? Så kan du bruke det masse så hun ser det, bare ikke akkurat på hjem turen fra sykehuset.
Tarssan Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Si det som det er, at du har ett sett som du har brukt til de andre to og at du vil bruke det av sentimentale grunner. Sleng på at du veldig gjerne vil ha det hun strikker også for å kunne bruke seinere.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har lyst til å si det, siden jeg venter samme kjønn som forrige gang. Men hun har så store forventninger nå til at jeg skal bruke dette. Jeg sa til henne at hun måtte strikke et til neste hennes også siden hun allerede hadde kjøpt katalogen, men da sa hun nei hun skulle bruke det samme som før. Jeg kommer nok bare til å bruke det jeg har fra før... så blir hun nok veldig sur.. Anonymous poster hash: 08abb...391
LillaGorilla♥♥ Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Du bruker det du vil, og slutter å bry deg om hva hun mener. Blir hun sur er ikek det ditt problem, din unge, din avgjørelse.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Hallo? Kan du ikke verdens eldste kvinnetriks? Smil, takk, nikk og vær enig. Så driter du en stor f i det når de går. Anonymous poster hash: df361...051
Gjest Visten Vrangskapning Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Hun har akkurat lært seg å strikke. Det er en viss sannsynlighet for at hun går lei før hun kommer halvveis og dermed aldri fullfører mesterverket. Jeg ville ikke vært nevneverdig bekymret.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Om hun i det heletatt strikker det ferdig: smil, si tusen takk, men du har et hentesett du vil bruke allerede, men du gleder deg til å prøve settet på ungen, og bruk det når hun besøker deg Jeg gjorde det med svigerinna her, og hun likte det vist bedre at hun fikk se ungen med "hennes" strikkesett på seg i levende live, og ikke bare på et foto fra hjemreisedagen Anonymous poster hash: 6c6e9...12e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå