Nichotine Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Eller er det farlig? Tenker å spørre i barneutstyrsbutikk, men de er stengt nå... Og jeg er nysgjerrig!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Så lenge det er bakovervendt så tror jeg du kan det ja. Hvilket sete er det da? Anonymous poster hash: defdd...d17
Nichotine Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #3 Skrevet 25. juni 2013 Har ikke bestemt meg for hvilket sete - føler bare jeg trykker han nedi et sete som er for lite. Vanskelig å få selene på, og så er de for slakke når jeg har fått de på, og det går ikke an å stramme. Gammelt sete...
Appelsinpiken Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Om de er bakovervent er de ofte fra 0 kg (6 mnd)-18 kg. Forovervendt er grensa ni kg ( med klær)
Nichotine Skrevet 25. juni 2013 Forfatter #5 Skrevet 25. juni 2013 Skal ha han bakovervendt! Tusen takk for svar dere!
Anonym bruker Skrevet 26. juni 2013 #6 Skrevet 26. juni 2013 Tror ikke nedre grense er noe annet enn størrelse på seler og slikt(bortsett fra når de skal snus og det er snakk om vekt på hodet i forhold til kropp), så hvis gutten din er lang nok kan det vel ikke være noen problemer? Anonymous poster hash: dfec2...c8e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå