Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Og det har min nye kjæreste funnet ut av! Kler meg helst kun naken under dyna, er ikke komfortabel med å sprike med beina foran han, eller ta på meg selv eller slikt mens han ser på. Hater underlivet mitt! Jeg har et par kilo for mye også og holder på med slanking, han sier jo jeg er fin men jeg fikser ikke se dette selv.. Strekkmerkene kom for fire år siden når jeg gikk gravid. Vi har kun vært offisielt par i 3 mnd også, så jeg er ikke komfortabel nok med han til å "slippe" meg løs. Lurer på om det er flere som meg? Han har jo fortalt meg at han er veldig forelsket i meg og bare blir mer og mer glad i meg og at jeg er hans bestevenn og kjæreste, så føler meg veldig heldig som har funnet han. Han er kjekk og way out of my league Anonymous poster hash: 0c45c...98f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Her er det ikke kroppen, men hodet som er problemet. Du trenger å styrke selvtillit og selvbilde, hele innlegget ditt skriker dårlig selvtillit. Jeg er sikker på at du er flott som du er - din kjekke kjæreste ble jo forelsket i deg, og det ville han ikke blitt om han ikke liker det han ser. Lykke til Anonymous poster hash: ce167...64a
lowe+spire Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Jeg liker heller ikke kroppen min noe særlig etter graviditet og fødsel, men jeg kjøpte noe lurt her en dag som fikk meg til å føle meg skikkelig sexy. Et slik lekkert undertøy av denne typen : http://www.lindex.com/no/undertoey/annet/lekkert-under/6955703/Slip/?styleId=45591602 . Den dekker til magen og ser samtidig fin og lekker ut ! Kjæresten min DIGGET den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå