Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Noen som har hatt det likt ? Gode råd? Holdt meg i 2 uker idag:) Anonymous poster hash: df511...bc8
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Har ikke røykt på 12 dager, pga lungebetennelse..... tør rett og slett ikke, så prøver å slutte. Er 39 år og har røykt siden jeg var 13 år - på tide å stoppe! Er ikke så hissig, men mer nedstemt, tom følelse, alt er kjedelig osv osv..... Håper der går over. Lykke til Anonymous poster hash: b022b...9b9
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 LIke så:)12 dager er bra:)føler det litt som deg,har liksom lyst til å gå og ta meg en røyk.Har sluttet pga operasjon i halsen. Synest det er deilig at ikke hår,klær og røykeånde. Anonymous poster hash: df511...bc8
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Den hissigproppen i deg er "nikotinmonsteret" som prøver å få deg inn i en eller annet jævlig situasjon, en krangel eller noe slikt, noe som kan gi deg en anledning til å gi opp. Og når du vet dette, så kan du senke skuldrene, for du vet egentlig innerst inne at en røyk ikke vil kunne rette opp humøret igjen siden det er den samme røyken som lurer deg. Eller noe sånt... Vit i alle fall at du blir lurt til å være hissig, og at du kommer til å bli hissig hver eneste gang du prøver å unngå å ta en røyk, samme hvor mange eller hvor få du røyker daglig/ukentlig/årlig. Når du innfinner deg med at du ikke trenger røyken for å bli på bedre humør, men at det er røyken som gjør deg på dårlig humør, så blir det lettere å frigjøre seg fra den, slik at du ikke går å føler at du frarøver deg selv den. Does it make sense? Hilsen en som har vært på og av den jævla pinnen i 25 år. Har prøvd å slutte daglig i 24 av dem, og er nå ekspert. Jeg er nå en til-vinglasset-røykende ikke-røyker, og det er å foretrekke fremfor en ikke-røykende røyker... Hehehe Lykke til! Anonymous poster hash: f36d9...637
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå