Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Jeg og barnefaren gjorde det slutt i februar og guttungen bor nå hos meg. Sender alltid med klær når han skal være hos faren, men de blir ikke returnert selv om jeg har bedt om det. Dere som ikke bor sammen med barnefaren, hva gjør dere med klær? Har de litt klær hos dere og litt hos faren? Synes bare det er så irriterende å kjøpe nye klær til ungen og så blir de bare liggende hos faren. Anonymous poster hash: fe3e7...848
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Send med en detaljert liste over alt du savner neste gang, legg den i bagen istedenfor klær. Anonymous poster hash: 6c6dc...f9c
❤lille stjerne❤ Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Det er jo dumt hvis det bare blir liggende der, for det betyr vel at det ikke blir brukt, og barn vokser fort så snart passer det ikke lenger. Enten får det være så begge har litt klær liggende og du ikke trenger å sende med noe særlig, eller så får du sende med, men da må det komme i retur også tenker jeg.
min<3 Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Her har samboer 50/50 og hans barn har egne klær her.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Min samboers barn er her annenhver helg og har egne klær liggende her. Det fungerer best for oss. Anonymous poster hash: 9d3c1...c29
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Han ville at jeg skulle sende med klær, han mente hun aldri kom til å få brukt de hvis han kjøpte...Hun er der annenhver onsdag til mandag. Jeg sa jeg skulle sende med mot at han kom til meg hver gang han leverte i barnehagen mandag morgen, sånn at vi kunne gå gjennom alt og se at alt var på plass . etter det spurte han ikke igjen
mamma_bergen Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Slik holdt vi på lenge,jeg sendte med klær som ikke ble returnert. Når jeg etterspurte dem nektet han bare på at han hadde dem..Tilslutt sluttet jeg å sende med klær,og jammen klarte han ikke å kle ungen selv om;)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 HI her...takk for svar. Godt å høre at det ikke bare jeg som styrer med dette. Han mener at siden han betaler bidrag og jeg får dobbel barnetrygd, så bør jeg handle alle klærne til gutten. Det går i utgangspunktet fint for meg, men blir irritert når klærne ikke kommer tilbake igjen. Vet at klær som kommer våte hjem fra bhg når han har hentet, kan ligge helgen/flere dager i strekk i pose uten å bli hengt opp eller vasket. Bare så irriterende å kjøpe nye klær som blir ødelagt eller rotet vekk hos faren... Anonymous poster hash: fe3e7...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå