Gå til innhold

Tidlig ultralyd i Bergen (privat)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale en klinikk?

Anonymous poster hash: ab690...608
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sjekket ut litt i høst og det er ikke mye å velge mellom. Siden jeg ønsket å ha med mannen måtte vi gå på ettermiddag og da var Volvat enese alternativ. Ikke noe galt med det altså - det var helt supert det, så kan anbefale det. Koster vel rett under 1500 mener jeg. Vet at det finnes en rimeligere på Bryggen, men det er en gynekolog med dårlig UL apparat.

UL klinikken har svært begrenset åpningstid. Finnes også en på Nøstet som flere anbefaler, men jeg synes det var dårlig info på nettsiden og jeg hater å ringe og grave og spørre.

Anonymous poster hash: f62c1...75d
Skrevet

Jeg var på majorstuaklinikken, var helt greit :) fikk med film og bilder, vanlig og 3D. Tror jeg betalte 900,-

Skrevet

Vi var på Alfa Helse på Bryggen i uke 12.

Ikke noe fancy, men følte oss i trygge hender. Pluss for timer på ettermiddagen!

Anonymous poster hash: 07979...2b7
Skrevet

Takk for svar! Ble nakkefolden hos fosteret målt hos dere? Eller er det ikke lov? Jeg er ikke 38, så har ikke rett til fosterdiagnostikk, men er ikke så langt unna i alder og er bekymret...

HI

Skrevet

Ble ikke målt på Volvat.

Anonymous poster hash: f62c1...75d
Skrevet

Jeg var på ultralydklinikken, veldig fornøyd med henne, hun var nøye og forklarte alt veldig grundig:) rommet var behagelig, betalte 1500,- og fikk med DVD med bilder og video:)

Skrevet

Takk for svar! Ble nakkefolden hos fosteret målt hos dere? Eller er det ikke lov? Jeg er ikke 38, så har ikke rett til fosterdiagnostikk, men er ikke så langt unna i alder og er bekymret...HI Anonymous poster hash: ab690...608

Hun sjekket hos meg :)

Skrevet

Anbefaler ikke volvat... var der men likte ikke. 3 uker senere gikk jeg til Ultralydklinikken på Minde. For en forskjell! mye bedre service. brukte lengre tid, svarte på alt jeg lurte på, tok bilder, video og tok seg tid til å se på akkurat det jeg ville se....Kjempe hyggelig dame.

Skrevet

Jeg vil anbefale sentrumslegene.Jan Helge Mortensen er utrolig dyktig, tror han jobber på KK også.

Han måler det som kan måles og er flink til å forklare.

En behagelig mann

Anonymous poster hash: beea1...894
Skrevet

Supert, tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...