Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Trenger et råd av dere høner her inne, da moren til barna mine mener jeg er mann og ikke forstår, er det hun eller jeg som har rett her? barna skal etter planen til meg og ha ferie fra fredag og utover, vi har planer om å rese bort den dagen ungene kommer hit, men nå har mor vært til lege med ene barnet i dag og fått påvist halsbetennelse og startet på medisin, men hun mener bestemt at da kan vi ikke rese bort før kuren er ferdig, jeg mener at om barnet er i bra form og feber osv er borte og at medisinen tydelig virker så kan vi rese, skal jo bare kjøre ca 5 timer i bil for å komme hjem til mine foreldre, barnas besteforeldre og være der og kose oss... hvem tenker rett? Anonymous poster hash: 71ead...af6
Gemini77 Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Så lenge allmenntilstanden er fin så er det ingenting i veien i å reise før kuren er ferdig. Man er som regel mye bedre før kuren er ferdig.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 De fleste er ganske friske 1-3 dager etter oppstart av antibiotika, ingen grunn til å ta det spesielt rolig når allmentilstanden så er fin. Selv om kuren gjerne varer 7-10 dager. Hun har uansett ikke noe med hvordan samværsforelder legger opp ferien sin med mindre det er til direkte skade for barnet. Det er det jo ikke. Anonymous poster hash: 2dbbb...d8c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Jeg syns det kommer litt an på alderen på ungen og om ungen har feber eller ikke. Jeg får ofte feber når jeg har halsbetennelse. Om ungen ikke er alt for liten og ikke har feber på det tidspunktet dere skal reise bør det gå helt greit. Er jo fortsatt 3 dager til dere reiser. Ellers kan vel ikke mor bestemme hva far gjør i sin tid med ungen om det ikke er direkte skadelig. Anonymous poster hash: 83df7...7d1
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Datteren min hadde halsbetennelse forrige uke (streptokokker), fikk antibiotika torsdag morgen og legen sa hun kunne gå i barnehagen på fredag om feberen var borte... Nå holdt jeg jenta hjemme til over helga jeg da, men formen hennes var helt topp fra dagen etter hun startet med antibiotika. Litt uggen i magen pga medisinene, men med litt biola ble det helt greit. Jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å reise på besøk til besteforeldre 4 dager etter påbegynt antibiotikakur, det er jeg sikker på at går helt greit bare du husker gi medisinen til kuren er over så det ikke kommer tilbake. Mor har ingenting med hva du gjør når du har barna, så hun kan på ingen måte nekte deg å reise. Anonymous poster hash: 2143f...cee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå