Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 www.lindevegen.no Anonymous poster hash: a0ffe...c6a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har aldri vært på bloggen din, så jeg har egentlig ingen formening, men jeg kan ikke noe for at jeg har fordommer mot folk som skriver dialekt når de forsøker å nå ut til andre enn naboen Mette som også skriver på samme dialekt. Anonymous poster hash: 1d580...d85
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Jeg har aldri vært på bloggen din, så jeg har egentlig ingen formening, men jeg kan ikke noe for at jeg har fordommer mot folk som skriver dialekt når de forsøker å nå ut til andre enn naboen Mette som også skriver på samme dialekt. Anonymous poster hash: 1d580...d85 Hæ? Bloggen min? Det er ikke min blogg, men en jeg følger med på og synes er en flink interiørblogger. Så at andre innpå her skriver stadig om sine bloggere, da tenkte jeg at jeg kunne nevne min også. Unnskyld da! Anonymous poster hash: a0ffe...c6a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Hæ? Bloggen min? Det er ikke min blogg, men en jeg følger med på og synes er en flink interiørblogger. Så at andre innpå her skriver stadig om sine bloggere, da tenkte jeg at jeg kunne nevne min også. Unnskyld da! Anonymous poster hash: a0ffe...c6a "Hæ? Bloggen min? Det er ikke min blogg, men en jeg følger med på og synes er en flink interiørblogger. Så at andre innpå her skriver stadig om sine bloggere, da tenkte jeg at jeg kunne nevne min også. Unnskyld da!" HIHIHI Anonymous poster hash: a4cfd...ff6
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Hæ? Bloggen min? Det er ikke min blogg, men en jeg følger med på og synes er en flink interiørblogger. Så at andre innpå her skriver stadig om sine bloggere, da tenkte jeg at jeg kunne nevne min også. Unnskyld da! Anonymous poster hash: a0ffe...c6a "Hæ? Bloggen min? Det er ikke min blogg, men en jeg følger med på og synes er en flink interiørblogger. Så at andre innpå her skriver stadig om sine bloggere, da tenkte jeg at jeg kunne nevne min også. Unnskyld da!" HIHIHI Anonymous poster hash: a4cfd...ff6 Min favorittblogger. Du har det ikke helt bra du, ta en sjekk. Anonymous poster hash: a0ffe...c6a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Hæ? Bloggen min? Det er ikke min blogg, men en jeg følger med på og synes er en flink interiørblogger. Så at andre innpå her skriver stadig om sine bloggere, da tenkte jeg at jeg kunne nevne min også. Unnskyld da! Anonymous poster hash: a0ffe...c6a "Hæ? Bloggen min? Det er ikke min blogg, men en jeg følger med på og synes er en flink interiørblogger. Så at andre innpå her skriver stadig om sine bloggere, da tenkte jeg at jeg kunne nevne min også. Unnskyld da!" HIHIHI Anonymous poster hash: a4cfd...ff6 Min favorittblogger. Du har det ikke helt bra du, ta en sjekk. Anonymous poster hash: a0ffe...c6a Jada, jada..... Haha Anonymous poster hash: a4cfd...ff6
Bebe_ Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Så mange bloggtråd det var idag da. Nei, gjør ikke det.
Sint naken biltyv Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Veldig dårlig blogg! Elsker å lese blogger, men IKKE denne...
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Dårlig skrevet og kjedelige interiørbilder. Ingen vinner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå