Gå til innhold

To vannmeloner bak. Tips til å trene rumpa? Obs, bilde :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått så gedigen feit rumpe etter at jeg ble gravid, er 23 uker gravid nå(førstegang), og får nesten tårer i øynene hver gang jeg ser meg selv i speilet.

Har alltid vært slank, veide 59 kg før graviditeten, nå veier jeg allerede 68. Gått opp 9 kg. på 22 uker! Vet det kan være normalt, men det ligger tydeigvis ikke bare i magen, blod fostervann osv, jeg får ikke på meg noen bukser eller skjørt lengre fordi rumpa eser ut mer og mer.

Virker som alt jeg spiser (mye sulten desverre) legger seg på rumpa. Trenger desperat råd til å slanke rumpa mi, på en forsvarlig måte med tanke på graviditeten!

Tips anyone?

Og please, ikke mobb rumpa mi, jeg vet den er stygg og feit! :( Sitter her med tårer i øynene og skriver dette, så jeg er masse motivert til å begynne å stramme den inn.

Mulig det er litt dårlig bilde, men det stikker mye mer ut bak enn foran, og stort sett alle jeg kjenner, familie og kollegaer nevner rumpa mi nesten daglig. :(

Anonymous poster hash: 25401...077

post-42-0-09427100-1372177724_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Oi :D NICE!! Vær glad for rompa di du :) kjempe fin

Skrevet

Først, en stor klem til deg. Jeg synes ikke at du har fet rompe som du selv kaller den, syns den er fin jeg ;) At andre kommenterer den som fet, synes jeg er dårlig gjort, skamme seg. Du er gravid og vær stolt av det, veg det ikke er så lett men sånn er det når man er gravid, man føler seg ikke bestandig fin. Jeg har ikke noen andre råd til deg, synes bare det er synd at du skal være så lei deg.

Anonymous poster hash: 93f2b...40c

Skrevet

Du har jo ei kjempefin rumpe! :o Vi kan godt bytte!? ;)

Skrevet

Jeg har også stor rumpe og jeg ELSKER den!!! :D Tar meg i å klå på rumpa rett som det er :P God og myk!

Anonymous poster hash: f0994...870
Skrevet

Veldig fin rumpe :)

Den bør du faktisk fremheve med en litt tettsittende kjole 

Skrevet

Dere er alt for søte. Takk for at dere sier det, og for første gang på flere dager kom det et lite smil her nå. Men jeg vil forstatt stramme inn :(

Håper dere ikke trodde at jeg la ut bilde her for å få skryt eller noe. Trenger sårt tips til å stramme inn vannmelonene mine.

Men dere er og forblir søte da! Takk :)

Skrevet

Hva slags idioter er det du henger med? Råflott rumpe!

Anonymous poster hash: 45b36...a2b
Skrevet

Si det. Hører det fra både kvinnelige og mannlige kolleager, nære slektninger. De eneste som ikke har nevnt noe er mannen og mine to nærmeste venninner. Takk gud for det, hadde mannen sagt hadde jeg knekt sammen :(

-hi

Skrevet

Det var skikkelig ASS! Jeg veier 100 kg og har ikke så stor boblerumpe.

Men den var mye finere en min som er brei og flat :-)

Anonymous poster hash: 262ae...11f

Skrevet

wæow. det var jo den snasne sprettrumpa. perfekt rund rumpe :-D kunne gjerne tatt den jeg. vær heller fornøyd du :-)

Skrevet

Sier som de andre, fin rumpe. Kan ikke se at den er veldig diger. Men for setemuskulaturen er knebøy den beste øvelsen. Og husk å KNIP skikkelig i setet når du reiser deg opp. 

Skrevet

Nice ass ! :) ingenting å være bekymret for du, de som sier motsatt er nok misunnelig på rumpa di;)

Skrevet

Det er jo drømmerumpa!!! Sexy :)

Skrevet

De er nok bare misunnelige på den flotte rumpa di! For jeg tror de fleste kvinner skulle ønske de hadde sånn sprettrumpe, og mennene deres også :D

Skrevet

Jeg driver med styrke og jeg måtte kutte ut benøvelsene ettersom det kjentes ut som jeg skulle føde, anbefaler deg heller til å være tålmodig å vente til nurke er kommet :) Men du kan jo derimot trene andre deler

av kroppen for det hjelper også. Fjellturer er også god og naturlig trening for en som er gravid ;) 

Men jeg skjønner frustrasjonen din, jeg selv veide 58 når jeg ble gravid og når jeg var høygravid veide jeg hele 80 kg! 

Når du er ferdig med svangerskapet anbefaler jeg deg å sjekke ut "styrkecoath" på facebook, mange gode tips og en haug med videoer av øvelsene! :) 

Lykke til videre i svangerskapet, det er lov til å legge på seg i svangerskapet ;)

Skrevet

Ok nå begynner jeg å grine igjen av kommentarene deres! Tusen takk...

Og tusen takk til dere som også kom med tips!!
Gå tur i fjellet kan umulig skade nei.. :)

Skal i hvertfall sørge for at den ikke blir enda større de 4 neste månedene, for slik det går nå så vokser den fortere enn magen :P

Skrevet

Ok nå begynner jeg å grine igjen av kommentarene deres! Tusen takk...

Og tusen takk til dere som også kom med tips!!

Gå tur i fjellet kan umulig skade nei.. :)

Skal i hvertfall sørge for at den ikke blir enda større de 4 neste månedene, for slik det går nå så vokser den fortere enn magen :P

Tror dessverre de her inne juger!! Den var svær og feit... Sorry

Anonymous poster hash: dcffc...6be

Skrevet

Flott rompe!!! Min var sånn før - nå er den blitt flat :(

Anonymous poster hash: 9cb8d...35f
Skrevet

Den har sikkert blitt større, men jeg syns ikke det er noe galt i det, jeg er helt enig med de som sier at den ser fin og stram ut. Hadde den vært slapp og hengt ned, hadde det vært noe helt annet enn når den er så stram som den er nå. Helt sikkert veldig fin i bukser!

Og 9kg på 22 uker er ikke så mye. Ofte er det sånn at hvis man veier lite i utgangspunktet (som 59kg er hvis ikke du er veldig lav), så legger man på seg litt mer enn hvis man veier mye. Det er også varierende om man legger på seg mye med en gang eller om det kommer litt etterhvert.

Lykke til videre i svangerskapet og ikke heng det for mye opp i vekt og hvordan kroppen ser ut.

Anonymous poster hash: 3efcc...b62
Skrevet

Rumpa mi ble også mye større da jeg ble gravid, i tillegg lårene -gedigne. Og det så ikke bra ut, sånn som din. Men uansett, så forsvant det i løpet av året etter jeg fødte. Med andremann ble jeg også større, men ikke like stor, og da forsvant alt på rumpa og mer enn alt på lårene i løpet av tre måneder. Det sies at man lagrer fett på lår og rumpe til ammingen. Sikkert lurt før, da man hadde lite mat, litt dummere i moderne tid ;)

Skrevet

Men hjelpes meg jente! Rumpa er til for å synes ;) Sprettromper er noe alle damer vil ha! Og din er naturlig, vær glad for det! Hvor mange jenter sliter seg ikke ihjel med knebøy osv for å få den rompa du har  :P

Og du er liiiiten ellers i kroppen, vær glad for at rompa blir litt større, så slipper du å tippe over av magen :D Du må jobbe med det som sitter mellom øra, ikke noe anna!!!!

Stor klem fra ei som er lubben og slapp overalt og misunner den flotte kroppen du har :rolleyes:

Anonymous poster hash: e6399...9a1
Skrevet

Feit nei, da har ikke du sett ei feit rompe! Men strutterompe ja, fin rompe!

Anonymous poster hash: b3012...5a5

Skrevet

Er ikke det sånn rompe kjendiser opererer seg for å få? Jeg tror kollegaene dine kommenterer den fordi de innerst inne er misunnelige og synes den er fin! Min er brei og flat, så jeg er hvertfall misunnelig. ;)

Skrevet

Oi! Skikkelig boblerumpe!!!

Anonymous poster hash: 9fc3b...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...