Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Noen som har prøvd å vaske Voksipose i maskin? Hvilket program/grader på vaskemaskinen og hvordan gikk det? Tenker da på den originale av merket Voksi, den tradisjonelle brettevarianten med vaskbart trekk og ulldyne som egentlig ikke skal vaskes... Anonymous poster hash: 1a976...99b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Jeg hadde trekket på de grader som sto på lappen (husker ikke, men du har vel lapp i din også). Brukte Blenda, og ingen skyllemiddel. Ulldyna vasket jeg på et ullprogram, 30 grader. Lufttørket begge deler. Den er like hel og pen enda. Anonymous poster hash: dd0a2...2be
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Takk for svar! Flere? Anonymous poster hash: 1a976...99b
Poetika med K Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Jeg kjøpte en original Voksi til å ha i barnehagevogna. Vasket den på ullprogram og lot den lufttørke. Kunne sikkert fungert å kjøre dynedelen i tørketrommelen på skåneprogram sammen med et par tennisballer.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Takk for svar da tok jeg sjansen på å vaske i vaskemaskinen på finvask, 30 grader. Ullprogrmmet på min maskin er mer et håndvaskprogram så valgte finvask for litt grundigere vask... håper dette går bra tørketrommelen tør jeg nok ikke å prøve, siden det er ull. Trekket er også vasket, men på 60 grader jf vaskelapp. HI Anonymous poster hash: 1a976...99b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå