Gå til innhold

Bleke tenner ? Hjelp meg :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best? Tannkrem som bleker? Gele? Strips? Tannlege?

Del dine erfaringer :)

Anonymous poster hash: 67a8c...b41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøvde meg på smile-lab.. men så ikke store forskjellen.
også prøvd denta-way eller hva det heter. bare tull.

Men har hørt at crest-white strips eller hva det heter, skal være det beste å få tak i. Alle forumer jeg har sett i osv har dette vært eneste som de fleste har vært positivt til

Skrevet

Jeg hadde dratt til tannlege, er veldig kritisk når det kommer til strips, hørt at man kan å misfaringer/flekker som ikke går bort og emaljen slites og man kan oppleve isninger.. Men så har man jo alle disse bloggerne da som bruker dette.. Får vel bare føle deg frem:-)

Anonymous poster hash: d8a3c...88d

Skrevet

Jeg var hos tannlege og fikk støpt skinner, som kan brukes om og om igjen. I tillegg kjøpte jeg gele, som koster 250 kr uka, man trenger vel to stk for å oppnå et bra resultat. Å støpe skinner er dyrt, det kostet vel nesten 3000, men da vet man at det blir gjort riktig og at man ikke har hull. Ble et kjempebra resultat!

Anonymous poster hash: ca895...fc4

Skrevet

Jeg har bleket tennene en gang hos tannlege og var veldig fornøyd med resultatet. Det hele var over på en behandling også måtte jeg bare holde meg unna kaffe, te og rødvin et par uker etterpå (tror jeg jukset og drakk iskaffe med sugerør når koffeinbehovet ble for sterkt). Har ikke prøvd annen type behandling, bortsett fra en gang jeg prøvde sånn whitening tannkrem som ga meg overfølsomme tenner og tannkjøtt med en gang.

Det er gått fire år siden behandlingen og nå synes jeg tennene ikke er så fine lenger, så nå skal jeg avgårde og gjenta behandlingen, bare babyen jeg ruger på er ute og jeg er ferdig med amming.

Anonymous poster hash: bf832...2a8
Skrevet

Jeg har bleket tennene en gang hos tannlege og var veldig fornøyd med resultatet. Det hele var over på en behandling også måtte jeg bare holde meg unna kaffe, te og rødvin et par uker etterpå (tror jeg jukset og drakk iskaffe med sugerør når koffeinbehovet ble for sterkt). Har ikke prøvd annen type behandling, bortsett fra en gang jeg prøvde sånn whitening tannkrem som ga meg overfølsomme tenner og tannkjøtt med en gang.

Det er gått fire år siden behandlingen og nå synes jeg tennene ikke er så fine lenger, så nå skal jeg avgårde og gjenta behandlingen, bare babyen jeg ruger på er ute og jeg er ferdig med amming.

Anonymous poster hash: bf832...2a8

Må man være ferdig med amming for å gjøre dette?

Anonymous poster hash: e6f77...8ab

Skrevet

Gå til tannlegen du.

Jeg bleket mine etter at jeg sluttet å røyke for fem år siden, og de er fortsatt like fine.

Tannlegen pusser først så resultatet blir jevnt og pent. Du skal heller ikke bleke tenner som det er hull i eller tannsten på.

Blekemiddelet som jeg fikk hos tannlegen

(opalescence) er ikke anbefalt til gravide og ammende, antar at det også gjelder andre merker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...