Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Har aldri vært mer sikker på å bruke anonymknappen for dette syns jeg er litt pinlig.... Jeg slet veldig med bekkenløsning og vil så gjerne at det skal bli bedre ved et eventuelt senere svangerskap. Var symfysen som var verst. mange måneder etter fødsel har jeg fortsatt vondt, men klarer fint trilleturer. Det er raskere og større bevegelser, spessielt til siden, som gjør mest vondt. Leste om sånne kuler og har nå testet ut. Syns de er ubehagelige og lurer derfor på om andre har erfaring? Er det verdt det? Blir det bedre? Er det kanskje sånn at det ikke skal være ubehagelig sånn at jeg burde prøve et annet merke? Eller er det som annen trening ; et ork?! Anonymous poster hash: 63a72...12d Anonymous poster hash: 63a72...12d
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Vaginakuler hjelper vel ikke mot bekkenløsning/symfysen smerte, men mot bekkenbunns plager/løshet.. Er hvertfall det jeg har lest over alt.. Mot bekkenløsningen og symfysen smertene her, så fikk jeg oppfordring om å trene med strikk (slik som festes i taket, til å ha ben/armer i under øvelser) Det har gjort underverker her.. Startet ikke med vaginakulene før etter bekkenet føltes bedre, fordi jeg følte meg "slapp" der nede etter sist fødsel, startet med de ca 9-10 mnd etter fødselen, og de har gjort underverket på bekkenbunnen min.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Aha, jeg forstår. Takk for svar :-) Anonymous poster hash: 63a72...12d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå