Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 jeg skal søke om dette, og har ikke regninger og dokumentere med enda, jeg har og lyst til og søke oppreising av ikke økonomisk art, men som følger av skadene til sinns for meg og barnet. jeg må oppgi et krav om beløp og der stoppet det for meg... jeg aner ikke hva jeg kan kreve og finner ikke noen plass om der jeg kan lese meg frem til en slik vurdering.. noen som kan noe om dette.. ? Anonymous poster hash: caf95...631
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Da må du se på hva du har tapt, dager du ikke kunne jobbe, gå på skole etc, ekstra barnevakt, senskader, mm og sette en pris på hva dette har kostet deg i livet. Feks om det har forinket studiene dine kan du påstå at ett år med arbeidsinntekt er tapt.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 jeg måtte avslutte studiene på grunn av han... det har gjort til at jeg nå ikke får fullført i det heletatt vg2... så jeg har mistet mulighetet til og ta opp fagbrev som student.. det har blitt mye fravær på skolen som har ødelagt min mulighet til og komme inn på skole på grunn av dårlige (IV) karrakterer. jeg blir ikke med på inntaket... og psyken min er helt ødelagt... totalt, jeg trenger psykolisk hjelp til og komme meg utenom, han ødela begge bilenen mine... er det noe jeg setter opp som pris da... Anonymous poster hash: caf95...631
4Nøtter Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Ring til kontoret for voldsofferetatning og spør. De har veiledningsplikt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå