Gå til innhold

Noen med tatoverte øyenbryn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tatoverte øyenbryn her? Ble dere fornøyd med resultater i så fall?

Jeg har godt med øyenbryn, med noen steder som mangler litt hår. Liker også å ha de mer markerte enn de er. Lurer på å gjøre det... Har tenkt på det lenge...men synes det er skummelt i tilfelle jeg angrer (hvis jobben blir dårlig gjort). 

Anonymous poster hash: 6d342...001
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I 2013 er dette sosialt selvmord. Hva som var stilig på slutten av 90-tallet er ikke synonymt med moteriktig i dag. Det er rett og slett uten klasse. Husk at det signaliserer mye når en gjør slikt med ansiktet. Du vil jo helst bli tatt seriøst?

Anonymous poster hash: 30dd2...75c
Skrevet

Jeg kjenner ei som har vært uheldig; hun har grønne trolig stygge streker der det skulle vært bryn. Jeg skjønner ikke hva hun tenkte på, fin jente jo.

Mora til ei jeg kjenner tatoverte etter kreftsykdom. Det har jeg aldri lagt merke til, så hun har fått gjort en god jobb.

Ville ikke gjort det selv, tross lyse og vanskelige bryn som krever mye jobb.

Anonymous poster hash: 893c7...bf4
Skrevet

Jeg syns det kommer ann på hva slags øyenbryn man har fra før. Bare har en strek er helt grusomt stygt, mens hvis det er for å fylle på i øyenbryn som allerede er det KAN det bli fint

Anonymous poster hash: f1b4c...362

Gjest lemon-aid
Skrevet

Jeg har sett gode og dårlige eksempler på tatoverte øyenbryn, men det peneste er når det blir fylt på de gjenværende brynene... Ikke sånne streker.. Grøsser av tanken, og skjønner ikke hvorfor noen synes det er pent!

Gjest Skofantomet
Skrevet

Om jobben blir ordentlig gjort kan du være heldig, MEN det er få som kan dette. Gå til en plass der de tattoverer naturlige bryn (altså at det ser ut som ekte hår) og ikke bare en kunstig strek.

Bruk lang tid på å forhøre deg og finne ut av hvor de kan dette skikkelig. :)

Skrevet

Å fylle på kan bli fint. Men øyenbrynene din kan forandre seg med alderen, og da er det ikke sikkert det er noe fint lengre. 

Anonymous poster hash: 4a87e...be5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...