Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Jeg går til behandling hos psykolog, har gjort det i snart 3 mnd. Til å begynne med så har jeg hatt en litt vanskelig lege, som nektet å forstå meg og da jeg ba om å bli sendt til psykolog så sendte hun meg til psykiater. Der fikk jeg null hjelp, i tillegg til angsten jeg sliter med så har jeg angst for tabletter også. Så det var bortkastete timer selv om jeg gikk inn for det. Etter null hjelp der så henviste legen meg til Dps. Imens byttet jeg lege. Fikk time hos psykolog på Dps men det var et par mnd ventetid. Jeg gikk til en privat psykolog mens jeg ventet på timen på Dps. Både psykiateren og den psykologen maste om at jeg må komme meg ut i jobb, allerede etter første time. Og den psykologen som jeg går til nå har ikke engang nevnt jobb. Kan si at jeg er på aap i snart 1,5 år, sliter med angst for mange ting, depresjon og panikkangst. Jeg har mange dårlige dager, hvor jeg bare gråter, begynner å skrike, og er lite sosial. Jeg hater tilstanden min men jeg vet at jeg vil bli bra, trenger bare tid og behandlingen jeg går til nå har jeg stor håp til. Synes bare det er rart at min psykolog ikke har nevnt jobb, mens de 2 andre har gjort det. Men jeg er så flink til å tenke så mye rart og overanalysere ting i hodet mitt. Mens jeg ventet på timen i Dps så var jeg i møte med min saksbehandler på NAV som da spurte meg om min behandler visste hvor lang tid det ville ta for meg å bli bra, det kunne jeg ikke svare på for på det tidspunktet så var jeg ikke begynt å gå engang. Fikk beskjed om at jeg skal ha møte på nytt med NAV i Aug. Gruer meg til hva jeg skal si da. Skal jeg nevne det til psykolog. Uff jeg steller det til meg selv unødig, er så bekymret. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: 18ee1...06e
Bebe_ Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Det jeg tenker er at du må prøve å konsentrere deg mer om å bli bra, alt annet er uviktig. La behandlingen gå sin gang å prøv å ikke tenk så mye fremover, ta det som det kommer. Ønsker deg lykke til.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Takk for det, skal prøve Bebe. Ingen flere? Anonymous poster hash: 18ee1...06e
<3 2G <3 Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Snakk med behandleren din om møtet, men ikke heng deg oppi at du ikke er bett om å gå ut i jobb nå. Du har fått en behandler som mest sannsynlig vil hjelpe deg så du kan bli ute i jobb når du først starter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå