Gå til innhold

Har dere mannlige venner og hva synes mannen deres om det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva aksepterer han at du gjør av aktiviteter med disse?

Anonymous poster hash: 4e4f6...127
Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja. Og han har nok ingen begrensninger på hva som er lov eller ikke

Skrevet

Hadde nære mannlige venner før, men mange av dem trakk seg da de fikk dame... :(

Har fortsatt noen, men ikke så nære. De har også blitt mer som felles venn av både meg og mannen etter hvert.

Ingen restriksjoner på vennskap eller aktiviteter her. Vi har begge nok respekt for hverandre til å sette de grensene selv.

Anonymous poster hash: 85a33...4bf

Skrevet

Kun sånne jeg sier et enkelt "hei" til dersom jeg møter de tilfeldig.

Samme for mannen min ift andre kvinner.

Vi aksepterer ikke i vårt forhold at vi pleier kontakt med det motsatte kjønn. Det passer oss helt utmerket.

Når vi er sammen med vennepar er det ok å ha samtale med partnere til venner, så lenge det foregår i offentlighet.

Anonymous poster hash: b32a9...c6e

Skrevet

Ja, det har jeg. Han synes ikke noe særlig om at bare jeg og en kompis er ute sammen, men han har vet nok til å holde kjeft da han har jentevenner ham ser mer til enn jeg ser mine guttevenner. I hans verden er det nemlig slik at alle menn (bortsett fra han selv, selvfølgelig) ikke er venn med en hete så sant han ikke vil noe mer. Han sier han stoler på meg, men ikke på kompisene mine.

Skrevet

Jeg anser det å kutte ut en god venn bare fordi man har fått seg partner og vennen tilfeldigvis har innover- eller utovertiss er et svik uten like. Jeg har både mannlige og kvinnelige venner, mest kompiser siden jeg ikke går så godt overens med damer. Samboer har også venninner, og det er kun den ene jeg sliter med, men kun fordi hun er evig singel og prøver seg på samboeren med jevne mellomrom.

Anonymous poster hash: f232b...372
Gjest LA8PV
Skrevet

Ja, det har jeg. Venner klassifiserer ikke etter kjønn i min verden. Har ikke tenkt tanken at mannen min skal ha en formening om hvem jeg er venn med. Jeg er en voksen kvinne og velger mine venner selv.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Har flere mannlige venner enn kvinner. Men er kun felles venner jeg finner på ting med uten han. Av den enkle grunn at alle andre vennene mine bor i andre deler av landet. Han bryr seg hverken om hvem jeg er venn med eller om jeg finner på noe med de, men vi begge vet hva som er ok eller ikke når vi er med venner av annet kjønn ut eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...