Gå til innhold

Dere gravide uke 30+: hvor ofte sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt lite sex her i huset den siste mnd:( Uke 30 i morgen. Jeg har mistet fullstendig lysten og plages med bekkenløsning. Hatt sex 2x siste 3 ukér. Mannen har fått en blowjob ca 2x i uken da;) han kjøpte seg i tillegg en dyr løsmus(ettér tillatelse fra meg) Han husket fra forrige sv.skap at d ble lite sex de siste mnd før og etter fødsel.

Så får han tilfredsstilt seg selv og jeg slipper "presset" om å ha sex.

Andre som klarer å opprettholde sexlivet bedre enn oss?

Anonymous poster hash: ce277...c42

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg har vært full av smerter siden uke 15 og de få gangene jeg har orket har jeg ikke kunnet gå på et par dager. Så nei, vi har ikke sex. Jeg skal dog presse meg til en runde snart for å se om det hjelper

Skrevet

Min sexlyst forsvinner totalt når jeg er gravid, så her blir det lite hele svangerskapet.

Dessuten synes jeg det er utrolig turn-off med baby som sparker i magen! Bare jeg som synes det???

Anonymous poster hash: c8460...0cc

Skrevet

Aldri.

Anonymous poster hash: 8669c...fe1
Skrevet

Her er det litt omvendt. Jeg har masse lyst, gjerne hver dag, men han synes det er litt slitsomt og blir litt sår siden jeg er hoven og trang. Med 19 dager til termin og planer denne uka passer det veldig dårlig med fødsel og har ikke så lyst til å gjøre for mye i tilfelle det provoserer noe. Derfor blir det ganske ofte på hverandre, på oss slev, men ikke inni.

Litt enig i at det er turn-off, men ikke nok :) Jeg føler meg heller ikke helt supersexy, og det er slitsomt og litt vondt, men det er godt likevel.

Anonymous poster hash: 9c9dd...00e
Skrevet

Er 27 men skal snike meg her...  Denne graviditeten har jeg dessverre dårlig sexlyst... så det blir et par ganger i uken... Forrige var nesten hver dag helt til 2 dager før jeg fødte (da begynte riene :D)

Anonymous poster hash: ef56a...cee
Skrevet

Når jeg gikk gravid og magen begynte å synes ville ikke mannen ha sex mer. Han klarte ikke få vekk tanken på at det lå en baby inne i der og obserte og tanken på å skade fosteret. I tillegg ble det klønete, og en er jo ikke akkurat sexy der en er hoven nedentil, masse utflod og ser jo egentlig ikke ut.. For meg klarte jeg meg godt uten sex i de mnd, og vi har et topp sexliv nå :)

Anonymous poster hash: d51c4...6c4
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Er 27 men skal snike meg her... Denne graviditeten har jeg dessverre dårlig sexlyst... så det blir et par ganger i uken... Forrige var nesten hver dag helt til 2 dager før jeg fødte (da begynte riene :D)

Du, et par ganger i uken er faktisk langt over snittet til småbarnsforeldre altså ;-)

Skrevet

Som normalt her. Er i uke 39.

Vi har sex 4-5 ganger i uken, gjerne oftere når vi har hatt ferie.

Nå har ikke vi barn fra før og vi har bare vært sammen i snart to år - befinner oss fortsatt i den kvalme "vi-er-fortsatt-nyforelsket-og-steinkåte-på-hverandre-og-vi-skal-nusse-og-klå-hele-tiden"-fasen. Jeg tenker at vi kanskje ikke er helt representative :)

Skrevet

Nesten hver dag faktisk :o
Jeg har kjempelyst, samboeren er overkåt, og sex gjør at jeg får sove om kveldene :P
Jeg er nå 33 uker, og håper at det fortsetter slik :)

I forrige svangerskap derimot hadde jeg ikke sex i det hele tatt.. Hadde ikke lyst i det hele tatt!
Skal sies at jeg var sammen med en annen da, og det hadde nok myye å si..

Skrevet

Er 27 men skal snike meg her... Denne graviditeten har jeg dessverre dårlig sexlyst... så det blir et par ganger i uken... Forrige var nesten hver dag helt til 2 dager før jeg fødte (da begynte riene :D)

Du, et par ganger i uken er faktisk langt over snittet til småbarnsforeldre altså ;-)

Si det til mannen min...han klager hver dag...sier at han håper at jeg blir "normal" igjen når jeg sier at det er pga svangerskapet. Jeg kunne godt tatt et par uker helt uten, men gjør det mest for hans del :/ kjipt...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Si det til mannen min...han klager hver dag...sier at han håper at jeg blir "normal" igjen når jeg sier at det er pga svangerskapet. Jeg kunne godt tatt et par uker helt uten, men gjør det mest for hans del :/ kjipt...

Åja, den er verre. Kan godt hilse fra meg å si at foreldre til barn under 4 har sex i snitt 2 ganger i mnd. Og det snittet er vi med på å opprettholde selvom ungene er over 4 ;-)

Skrevet

er bare i uke 18 men sniker meg med. er samme som sekretøsa her. så vondt i bekkenet at det blir ille å gå etterpå. ikke får han blowjob heller. når jeg ikke har lyst på sex så har jeg heller ikke noe lyst på å gi blowjob eller handjob for den del. Hadde dog masse lyst fram til uke 14 og smertene tok over hverdagen. så har vi 3 små fra før.

Skrevet

Hatt sex hele to ganger siden jeg ble gravid. Eller, siden uke 5, frem til det var det normalt, type ca 4-5 ganger i uka. Først fikk vi ikke lov pga blødninger, så fikk jeg sterk bekkenløsning, og er skikkelig øm og hoven nedentil. Jeg kunne nok tatt meg sammen og hatt sex innimellom, men mannen nekter å prøve, han har ingen glede av sex når han vet det er vondt eller ubehagelig for meg. Håper inderlig ting går seg til fort etter fødselen, for jeg har ikke mistet lysten, bare evnen  :blink:

Anonymous poster hash: a89bf...640
Skrevet

Jeg synes det blir patetisk å si til mannen at han kan ikke klage fordi det er bedre enn gjennomsnittet i landet. Man har da forskjellige behov, og på samme måte som man kan klage på at man bor i en rønne med mugg og lider selv om barna i Afrika ikke har tak over hodet, kan man da beklage seg over at partneren ikke har lyst på sex like ofte som en selv. Å vise til statistikk blir for dumt.

Anonymous poster hash: 93cd6...03d
Skrevet

Her er det forresten omvendt, har ikke hatt sex fra uke 18 til 7 uker etter fødsel fordi MANNEN ikke ville.

Skrevet

Her er det forresten omvendt, har ikke hatt sex fra uke 18 til 7 uker etter fødsel fordi MANNEN ikke ville.

Skjønner hvorfor du er så grinete da

Anonymous poster hash: 9218e...92a

Skrevet

Skjønner hvorfor du er så grinete da

Anonymous poster hash: 9218e...92a

Er ikke grinete, synes bare det blir for dumt å si at "ikke klag på at du med din spesifikke sexlyst ikke er fornøyd, for statistikk på papiret sier at det er NORMALT 1 gang i måneden, så du burde ha vært fornøyd".

Skrevet

Mellom 2-3 ganger i mnd.. Er ikke kåt i det hele tatt denne gangen, så jeg må jobbe for å bli det for hans del :)

Skrevet

Aldri. 

Mannen mister lysten så fort jeg er gravid, og hvis man legger til at jeg har bekkenløsning, og nå en mage som gjør enhver stilling umulig, og et barnehode som nesten ligger på utsiden av skjeden, så skjønner dere sluttresultatet. 

Anonymous poster hash: fd645...596

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...