Gå til innhold

Overnatting i Abrahavn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig noen som betaler nesten 19,000 kr for å overnatte der i 4 netter?

Anonymous poster hash: bd68c...a78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi overnattet i fire netter for et par uker siden, men det var da ikke så dyrt. Mulig det var billigere fordi vi booket allerede i januar, og at det ikke var høysesong. Opplevelsen Abrahavn er i alle fall gull verdt, selv om prisen du nevner er noe drøy. :)

Skrevet

Vi betalte vel 4500 for en natt om jeg ikke husker feil, utenfor høysesong. Vanligvis må vi ha connceted room på hoteller for å få plass, og da kommer det gjerne på 3000 kr. Så dyrt er det jo forsåvidt, men en annerledes opplevelse å få bo i den byen. Men prisen avhenger av hvilket hus man vil bo i, man får billigere koier og flotte suiter. Vi hadde den nest dyrerste. Kaptein sabeltann suitene var dyrest, og allerede booket.

Det går også an å bo to mindre familier sammen om man orker det. Men kjøkkenet var en vits, burde hatt en halvmeter mer benkeplate, så hadde det fungert bedre.

Skrevet

Tja jeg vet ikke, men vi betaler litt over 10.000 for 2 netter i Kardemomme by. Har drømt om det siden jeg var liten, så måtte bare. :P

Anonymous poster hash: 43e56...026
Skrevet

For meg er det galskap, men tviler ikke på at folk betaler en slik pris.

Skrevet

Drøye priser, men sikkert bedre om man reiser uteom høysesongen? :o Det er planen her i allefall. Må inn å se litt på prisene tror jeg :P

Anonymous poster hash: 5487e...e19

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...