Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 vi hadde sex første gang tidlig i forholdet og jeg hadde "for mange" før ham. Dvs 8 stk. Var 29 år da jeg møtte samboer, og hadde sex vel etter 2 uker (2 dager senere ble vi offisielt kjærester). Sånn ca 6 måneder ut i forholdet begynte hans sexlyst å avta betraktelig, han forklarte det først med jobbproblemer, så med helse, så med masse annet, han lette iherdig etter unnskyldninger for å ikke ha sex, istedet for å fortelle sannheten. Og bare for å poengtere, han hadde over det tredobbelte antall sexpartnere før han traff meg, mange av dem ONS, noe jeg aldri har hatt, har bare hatt faste elskere og forhold før jeg traff samboer. Noen flere som har opplevd det samme? I min omgangskrets måles ikke en jentes egenverd og tiltrekning i hvor lenge hun venter før hun har sex med sin nye kjæreste, og heller ikke i hvor mange menn det ikke funket før, antall ekser altså. Anonymous poster hash: fd69e...f3a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #2 Skrevet 25. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor dere snakker om tidligere forhold og slikt i det hele tatt. Det kommer det ikke noe godt ut av. Jeg og min mann vet om det ene forholde vi begge har hatt (hvert vårt altså) som var skikkelig seriøst før vi traff hverandre, ellers så er det et tema vi bare ikke snakker om. Det er ikke nyttig og det har i alle fall ingen funksjon å snakke om det, og det fører ofte til sjalusi og slike reaksjoner som det du skisserer her. Og for å svare på det du spør om: Nei, jeg har ikke opplevd det samme som du, nettopp fordi vi i alle mine forhold har latt tidligere forhold være nettopp tidligere forhold, og har konsentrert om det forholdet vi var i der og da. Anonymous poster hash: ad659...b96
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor dere snakker om tidligere forhold og slikt i det hele tatt. Det kommer det ikke noe godt ut av. Jeg og min mann vet om det ene forholde vi begge har hatt (hvert vårt altså) som var skikkelig seriøst før vi traff hverandre, ellers så er det et tema vi bare ikke snakker om. Det er ikke nyttig og det har i alle fall ingen funksjon å snakke om det, og det fører ofte til sjalusi og slike reaksjoner som det du skisserer her. Og for å svare på det du spør om: Nei, jeg har ikke opplevd det samme som du, nettopp fordi vi i alle mine forhold har latt tidligere forhold være nettopp tidligere forhold, og har konsentrert om det forholdet vi var i der og da. Anonymous poster hash: ad659...b96 Mener du at jeg skulle lyve til ham da han i begynnelsen av vårt forhold spurte hvor mange ca jeg hadde før ham og fortalte hvor mange han selv hadde? Jeg har aldri tatt opp hans antall tidligere partnere og har ikke ofret det en tanke egentlig, bryr meg null om slikt. HI Anonymous poster hash: fd69e...f3a
ms.Pond Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Mannen og jeg har aldri gått inn på detaljer om hvor mange vi har hatt sex med før vi møtte hverandre, for det er egentlig informasjon som er både personlig, i fortiden og unødvendig for parteren å vite ettersom det ikke har noe å si for fremtiden. Hva godt får man ut av å vite det antallet? Når vi har vært inne på temaet har jeg sagt at det er ikke noe som noen av oss trenger å vite om den andre, fordi det har ingen betydning for vårt forhold. Og han har vært enig, så vi har bare latt det ligge. Jeg har møtt én som forklarte meg etter dating i et par måneder at han skulle ønske vi ikke hadde hatt sex første gang vi møttes (møttes på en fest og hadde litt mye innabords begge to), for nå var det uaktuelt å bli kjærester, selv om han var interessert i det. Skjønte ikke logikken, men skjønte at dette ikke var mannen for meg... Å la noens fortid være et middel å bruke mot dem er skikkelig lavmål. VI har alle en fortid, og alles fortid er forskjellig. Han høres ut som en typisk mann fra gamle dager, damene skulle være rene og kyske, mens mannfolka gjerne kunne ligge rundt uten at det gjorde noe. Jeg hadde tent på alle pluggene i alle fall og gjort det veldig klart hvor skapet sto, og at hvis han ikke kunne godta at jeg hadde en fortid så hadde i alle fall vi ingen framtid.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor dere snakker om tidligere forhold og slikt i det hele tatt. Det kommer det ikke noe godt ut av. Jeg og min mann vet om det ene forholde vi begge har hatt (hvert vårt altså) som var skikkelig seriøst før vi traff hverandre, ellers så er det et tema vi bare ikke snakker om. Det er ikke nyttig og det har i alle fall ingen funksjon å snakke om det, og det fører ofte til sjalusi og slike reaksjoner som det du skisserer her. Og for å svare på det du spør om: Nei, jeg har ikke opplevd det samme som du, nettopp fordi vi i alle mine forhold har latt tidligere forhold være nettopp tidligere forhold, og har konsentrert om det forholdet vi var i der og da. Anonymous poster hash: ad659...b96 Mener du at jeg skulle lyve til ham da han i begynnelsen av vårt forhold spurte hvor mange ca jeg hadde før ham og fortalte hvor mange han selv hadde? Jeg har aldri tatt opp hans antall tidligere partnere og har ikke ofret det en tanke egentlig, bryr meg null om slikt. HI Anonymous poster hash: fd69e...f3a Nei, det er ikke det jeg mener. Lurt å faktisk lese svaret mitt før du selv svarer synes jeg. Jeg mener at hvis partneren spør om det, så ville jeg si at det er ikke noe jeg ønsker å snakke om, og at jeg heller ikke ønsker å vite hvor mange partnere han har hatt. Og så ville jeg forklare grunnen til det. Anonymous poster hash: ad659...b96
FlorenceNightingale Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Synes ikke du har hatt mange når du hadde 8 stk før ham i en alder av 29 år. Virkelig. Og synes heller ikke det var umåtelig tidlig å gå til sengs med noen etter 2 uker. Synes han stiller forferdelig store krav til deg! Spesielt når han er mye "verre" selv..
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Jeg skjønner ikke hvorfor dere snakker om tidligere forhold og slikt i det hele tatt. Det kommer det ikke noe godt ut av. Jeg og min mann vet om det ene forholde vi begge har hatt (hvert vårt altså) som var skikkelig seriøst før vi traff hverandre, ellers så er det et tema vi bare ikke snakker om. Det er ikke nyttig og det har i alle fall ingen funksjon å snakke om det, og det fører ofte til sjalusi og slike reaksjoner som det du skisserer her. Og for å svare på det du spør om: Nei, jeg har ikke opplevd det samme som du, nettopp fordi vi i alle mine forhold har latt tidligere forhold være nettopp tidligere forhold, og har konsentrert om det forholdet vi var i der og da. Anonymous poster hash: ad659...b96 Mener du at jeg skulle lyve til ham da han i begynnelsen av vårt forhold spurte hvor mange ca jeg hadde før ham og fortalte hvor mange han selv hadde? Jeg har aldri tatt opp hans antall tidligere partnere og har ikke ofret det en tanke egentlig, bryr meg null om slikt. HI Anonymous poster hash: fd69e...f3a Du hadde jo ikke trengt å svare. Anonymous poster hash: 6e743...360
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Herregud, for et kvinnesyn og noe så patetisk å skylde på deg... Anonymous poster hash: fc789...06a
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Han har 3 ganger så mange som deg, men vil ikke ligge med deg fordi du er billig? Henger ikke på greip, det ligger nok noe annet bak.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Er nok noe annet....8 syk for en på 29 er jo ingenting... Anonymous poster hash: c4fd7...455
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #12 Skrevet 25. juni 2013 Enig med de over som sier at det er noe som skurrer her..... På meg virker det som han dytter skylden over på deg (stakkars meg som ikke klarer å tenne på deg som har hatt så mange) fordi det er et eller annet han vil skjule. Anonymous poster hash: 108ed...039
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #13 Skrevet 25. juni 2013 Haha, plutselig ble innlegget så mye lettere da jeg leste at noen skrev at du hadde hatt 8 sexpartnere. I stedenfor at du hadde hatt mange før ham, leste jeg at du hadde barn fra før, 8 stk Anonymous poster hash: 9f2c1...e50
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #14 Skrevet 25. juni 2013 Tviler på at det er den egentlige grunnen.. Anonymous poster hash: 6b238...b6f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #15 Skrevet 25. juni 2013 Dette ville jeg ikke trodd på! Kan han ha funnet seg en annen? Anonymous poster hash: 2995b...8be
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 Min samboer slet med det samme i begynnelsen av forholdet, men han slet mer psykisk/sjalusi enn med sexlysten. I motsetning til dere avtok det etterhvert, det var verst det første halvåret/året. Etter det har det ikke vært noe tema, heldigvis, er jo umulig å få gjort noe med det. Hos oss hadde han bare hatt noen få sexpartnere, mens jeg hadde hatt 10, og jeg var en del yngre enn deg. Synes det er rart din sliter mer nå, dessuten er ikke 8 mange for en 29-åring! Anonymous poster hash: cefda...65a
Gjest Gul stjerne Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 Hvorfor i helvete er det denne siste forklaringen du slår deg til ro med? Han har jo kommet med ulike forklaringer før. Jeg tror ikke på den siste forklaringen hans. Jeg er villig til å ta en råsjanse og satse på at feilen ligger hos ham selv: Trolig får han den ikke opp like lett som før, synes det er så pinlig at han finner opp løgner og skylder på deg. Har han begynt på medisiner siden dere møttes? Er han feit? Røyker han? Dette er alle gode grunner til ereksjonsproblemer. Mulig har han bare ikke lyst, og forstår ikke selv hvorfor. De fleste menn ser på manglende lyst som et nederlag.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #18 Skrevet 25. juni 2013 Enig med de som sier at det ikke er den egentlige grunnen! Her ligger det noe annet bak, og min første tanke er at han ikke er interessert i deg lenger. For å si det brutalt ærlig og rett ut. Anonymous poster hash: faac2...fec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå