Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #1 Skrevet 25. juni 2013 Gjør jo denne ofte.. Anonymous poster hash: f5426...7e8
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 planken – Planken er kun bra for unge, slanke og sterke mennesker. For kvinner som har født barn, eller for andre som har/har hatt stor mage, er det bare å droppe den øvelsen, sier Kari Bø. Anonymous poster hash: 3865c...560
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Fordi det er en øvelse som krever at man klarer å gjøre det riktig for å unngå skader, spesielt når man gjør øvelsen alene. Når man er "fortung" er det mye vanskeligere å klare å holde possisjonen riktig, slik at man kun kjenner det i magen, og ikke i korsryggen feks. Anonymous poster hash: a2c48...159
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Fordi det er en øvelse som krever at man klarer å gjøre det riktig for å unngå skader, spesielt når man gjør øvelsen alene. Når man er "fortung" er det mye vanskeligere å klare å holde possisjonen riktig, slik at man kun kjenner det i magen, og ikke i korsryggen feks. Anonymous poster hash: a2c48...159 Men hvorfor antar hun automatisk at de som har født barn er for tunge foran? Er selv slank og har nesten flat mage nå 2 måneder etter fødsel nummer tre, og kjenner flere i samme situasjon. Hvorfor kan ikke vi trene planke da? Anonymous poster hash: f8033...b09
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Fordi det er en øvelse som krever at man klarer å gjøre det riktig for å unngå skader, spesielt når man gjør øvelsen alene. Når man er "fortung" er det mye vanskeligere å klare å holde possisjonen riktig, slik at man kun kjenner det i magen, og ikke i korsryggen feks. Anonymous poster hash: a2c48...159 Men hvorfor antar hun automatisk at de som har født barn er for tunge foran? Er selv slank og har nesten flat mage nå 2 måneder etter fødsel nummer tre, og kjenner flere i samme situasjon. Hvorfor kan ikke vi trene planke da? Anonymous poster hash: f8033...b09 Det er ikke sikkert at det kun er derfor, det var bare EN teori jeg slang frem. Jeg vil tippe at det også kan ha noe med hvordan magemusklene "reagerer" etter en fødsel? Kanskje? Det står for øvrig heller ikke at hun antar at alle som har født har stor mage det står "eller for andre som har/HAR HATT stor mage". Men jeg er enig med deg, det høres rart ut. Spesielt hvis det er slik at hun ikke utdyper dette noe mer. Det burde hun, hvis hun faktisk ønsker at folk skal etterfølge rådene hennes synes jeg. Anonymous poster hash: a2c48...159
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå