Gå til innhold

Fin tirsdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så langt en fin tirsdag :)

Har fått det jeg skal av søvn, fylt opp kroppen med en trippel americano og er straks klar for å sykle til jobben (igjen!) (1,7km) 

Håper vikaren jeg har booket kan klokken så jeg slipper samme dritt som i går. 

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

God morgen, og god tur til jobb! Krysser fingrene for en bedre dag for deg på jobb.

Skrevet

Flinken! Håper på en bedre dag for deg i dag :) 

Gjest sug lut
Skrevet

God morgen, vakre kvinns, dagen ser pen ut men det jeg vet om innholdet er jeg skeptisk til - og hvis dere ser en hånd som stikker opp fra en haug skitne klær og fullskriblete papirer så er det meg. Og jeg vinker ikke, jeg drukner.

Gjest amandine
Skrevet

Tja - vakkert og vakkert, - i den grad det er vakkert med plaskregn. Fin sildrelyd i takrennene, det må være på pluss. Og jeg slipper å vanne de nylig plantede markjordbærplantene som jeg rappa i skogen søndag morgen.

Ellers har jeg tilstrekkelig skitne klær og husarbeid som skal unna før kveldsvakt til at jeg egentlig burde ligget langflat i vaskekjelleren istedet for å drikke kaffe med Dib. Allons-y!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet (endret)

Tirsdagshat:

-mensen

-hodeverk

-kollegaer som lukter vondt

-sa jeg hodeverk?

Tirsdagselsk:

-røykepause

-kaffe

-bare 4 dager til helg

-har fremdeles vin i kjøleskapet til i kveld

-mannen ute av hus i kveld så jeg har tv heeelt for meg selv (husvasken kan vente) B)

Endret av FruHottentott
Skrevet

Jentungen er på fotballskole, mannen på jobb og tenåringen i drømmeland. Sola skinner ofte og jeg gjør nada. I hele dag. Torsdag skal jeg vaske hus, men de dagene alle er borte og jeg er alene skal jeg ikke gjøre en dritt. Det er jo ca det samme som de andre bidrar med. 

Skrevet

Elsk: Apropos elsk; det er ikke så verst å være prøvere, mannen er i alle fall veldig fornøyd :D Det regner i dag, men bare sånn fint duskregn med bittesmå dråper, så det er nesten litt godt. Vært på trening og er støl over alt.

Snart lage nammelig salat til lunsj :)

Hat: Vært på trening og glemt vannflaske, noe som resulterte i brå slutt på økten da jeg holdt på å stupe i gulvet. Blæh. Hus må ryddes før jeg kan dra på kveldsvakt, og tre dagers klesvask må brettes og legges i rett skap. Mer blæh. Har tatt på meg ekstra papirmølle for jobben som også må gjøres i dag før jeg skal på kveldsvakt. 

Masse symp til dere andre med regn, klesvask og papirarbeid. 

Skrevet

Hat:

Skal sjekke hørselen fordi den bare blir dårligere og dårligere.

Trøtt som en dupp.

Elsk:

JEG ER MYE BEDRE OG ER PÅ JOBB ALT. Takk til kortison!!!

Sola skinner.

Sommertid på jobben.

Skrevet

En elsk til: I et lite opphold i regnet snek jeg meg til 10 minutter ute i godstolen i singlet og solsteik på vei mellom bilen og huset. Ah, vitamininnsprøytning!

Nå regner det igjen, men jeg er lun og solvarm :)

Skrevet

I dag fikk jeg en meget velfungerende vikar som til og med kom presist! Hun varer nok ikke lenge hos vikarbyrået, noen snapper opp henne. 

Var faktisk ganske deilig å sykle til jobben, mulig det har noe med den triple americanoen å gjøre...

Syklet hjem igjen og, skal gi meg et kjempestort klapp på skuldra i kveld i form som et vinglass :) 

Nå skal jeg gjøre ungene fornøyd og servere pannekaker til middag!

Skrevet (endret)

Ahh, fiin tirsdag, finalen på miniferien! Fotball, nesten ikke regn, grilling, familie, dyrepark, litt sol, jordbær, blomsterkrans - gode dager :)

Endret av bIomstre
Gjest Anybody
Skrevet

Elsk: kaffemaskinen på jobb bruker en mannsalder på å brygge en kopp vanlig svart kaffe, ergo minpauser på jobb støtt og stadig :)

Kaffen på jobb er god

God kolleger på jobb!

Fikk tilbake avkom etter nesten en uke med pappaen.

Sol!

Gikk amok med pappas platina i helgen (usjarmerende ja, men fikk lov!!) og hadde derfor helt nye sommerklær på jobb i dag.

Våknet i en deilig armkrok på en enda herligere mann!

Hat:

Kaffemaskinen på jobb bruker en mannsalder og det er litt kjipt før første kopp er inntatt. Ellers stort sett elsk i dag.

Siste uken på jobb før ferie i 4 lange uker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...