Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Synes nesten det er litt ekkelt jeg. Vi har 1 feller barn som er hos han annenhver helg. Liker det ikke helt, men vet at jeg ikke kan gjøre noe og at jeg ikke kan stoppe dem heller. Men hun er jo så ung, har jo hele livet forran seg.. Også finner hun seg en mann med barn? :/Har lite lyst at en 19-åring skal bli "stemor" til barnet vårt, hun er jo nesten bare barnet selv enda. Anonymous poster hash: f52e2...8fb
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Jeg var 18 år når jeg ble sammen med en på 31, han hadde også barn. Jeg møtte ikke ungene hans før vi var et år inn i forholdet, overnattet ikke når han hadde ungene hos seg ol. Døm ikke før du blir kjent med henne, eller vet helt hvordan ståa er.. Om du vet hun ble introdusert for tidlig ol, så forstår jeg deg, om ikke, så husk, alderen trenger ikke bety noe her.. Jeg fungerte som stemor til hans barn i nesten 3 år, helt til jeg ønsket meg barn, og innså at han ikke ønsket seg flere barn.. Men jeg har fortsatt kontakt med han og ungene, vi er gode nok venner, og møter de av og til, nå er det4 år siden vi gikk fra hverandre, og jeg har samboer og to egne barn.. Men vil nok alltid savne hans to hjerteknusere.. Jeg fikk nesten 3 herlige år med de. Anonymous poster hash: 07506...c9e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #3 Skrevet 25. juni 2013 Æsj... :X Anonymous poster hash: 27e77...edf
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Jeg kjenner noen som er 20 og 33. Det fungerer fin det altså. Skjønner at du er negativ, men bit i deg skepsisen og se hvordan det går. Det er jo ikke sikkert at det blir noe problem. Anonymous poster hash: 57f9e...98a
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 De er vel mentalt på samme alder da. Blir ikke sjokkert. Har en eks på 45 som siklet på tenåringer da vi var sammen. Blir ikke overrasket om han dukker opp med ei på 19 for å si det sånn. Blir rett og slett kvalm! Anonymous poster hash: 0d739...8ab
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Du mistet kontrollen over din eks den dagen du valgte å gjøre det slutt. Forstår ikke damer som ikke vil ha eksene sine og likevel ønsker å kontrollere hvem de er sammen med og mene opp og ned om deres nye kjærester. Du kjenner ikke jenta, men antar automatisk at hun er slik og slik kun ut fra alder. Og ja, jeg føler meg truffet. Traff eksen min da jeg var på samme alder som denne jenta, og mora (som dumpet eksen min over 1 år før jeg møtte ham) antok automatisk at jeg var dum, barnslig og ikke egnet til hans nye kjæreste. Hun ødela det fine samarbeidet mellom meg og stedøtrene mine ved å lyve om meg, sabotere samværet og fortelle jentene at det var MIN skyld at det ble slik. Dama var godt opp i 30-åra og oppførte seg som en fjortis. Anonymous poster hash: 8086b...43c
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Jeg var 21 og mannen min 33 når vi traff hverandre. Her var det jeg som hadde barn fra før, og ikke han. Noe som gjorde meg litt mer moden enn den jevne 21åringen. Uansett, vi er nå sammen på 7 året, gift og venter fellesbarn nr 2. Tror ikke alderen plager deg, men at han har funnet noen? Det er ikke lett å skulle miste kontrollen på den måten.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Og hva er så kvalmt med det? Du er vel bare misunnelig fordi hun er mye yngre og penere enn deg! Tror du virkelig fra naturens side at det er meningen å finne seg en som er like gammel? Anonymous poster hash: 3eb38...c4c
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #9 Skrevet 25. juni 2013 Skjønner at det høres litt ekkelt ut at eg voksen mann finner seg ei veldig ung ei, men det er ikke noe du kan kontrollere! Om han finner seg ei på 19 eller ei på 50 så er det opp til han rett og slett. Når det er sagt så synes jeg personlig at det er litt på kanten ekkelt når menn over 30 år finner seg jenter under 20......, men ingenting å gjøre med det. Folk velger forskjellig og helt ærlig har jeg sett menn som er 30 år være mer umodne enn jenter på 19-20 så da er det jo like så greit.........! Anonymous poster hash: 7b535...52b
<3 mine søte små<3 Skrevet 25. juni 2013 #10 Skrevet 25. juni 2013 Vet kossen du har d. Eksen ble i lag med hun som han hadde en "ting" med når vi var sammen. 2 mnd etter bruddet så var hun gravid... Kan ikke forfra kvinnfolket..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 25. juni 2013 #11 Skrevet 25. juni 2013 Det er da ikke så ille egentlig.. Om hun er litt moden av seg.. Nå er det kun 7 år mellom meg og samboeren, ingen hadde barn fra før av, men mentalt sett så er jeg på samme linje som han og hans venner... De forsto lite når jeg fortalte at jeg "kun" fylte 22 år, da hadde de gått i nesten et år å trodd jeg var 28-29 år... Verre følte jeg det når min far annonserte at han vurderte å gå inn i et forhold med ei på 18 år! Da var jeg selv 22 år, eldste søsteren min var 30 år, og han selv var over 50 år... Han var da inne i en periode hvor han "jaktet smårips"... Ble ikke noe forhold med jenta, heldigvis... Syntes det var lite koselig når hun var yngre enn alle ungene hans, men jeg sa ikke noe om det til han.. For alt vi vet var hun like moden som noen i 30 + "modellen"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå