Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 I det siste har jeg hovnet sånn opp av myggstikk. Noen som vet om det er farlig? Anonymous poster hash: 21613...dd2
MammantilNurket Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Lurer på om myggen i år en uvanlig hissig. Jeg pleier ALDRI å få myggestikk, men i åt har jeg fått en haug. De er ganske store og klør i flere dager.
M og gutta Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Jeg er hyperallergisk mot mygg. .. Jeg har ikke dødd ennå, men da jeg kom på apoteket og spurte etter kløestillende da de at jeg kanskje burde vært hos legen. .. Myggestikkene mine hovner opp raskt og blir kjempestore
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Ja, du er sikkert allergisk. datteren min er det, og hun hovner også opp voldsomt. Anonymous poster hash: b9c22...5db
<3 2G <3 Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Lurer på om myggen i år en uvanlig hissig. Jeg pleier ALDRI å få myggestikk, men i åt har jeg fått en haug. De er ganske store og klør i flere dager. Kan godt hende myggen tar deg fordi du er gravid. Endringer i lukten din.
MammantilNurket Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Lurer på om myggen i år en uvanlig hissig. Jeg pleier ALDRI å få myggestikk, men i åt har jeg fått en haug. De er ganske store og klør i flere dager.Kan godt hende myggen tar deg fordi du er gravid. Endringer i lukten din.Tanken har streifet meg - som regel går myggen løs på Kjæresten ... hehe ... og lar meg være i fred I følge naboene er det også mer mygg i området her enn vanlig. Det har visst sammenheng med været som har vært denne våren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå