Gå til innhold

Er dette vanlig at meglere sier??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en megler hos meg idag, vi vurderer å selge leiligheten. Etter en stund sier han at leiligheten er strøken til hver minste detalj. Sa det mange ganger. Når han skulle til å gå, spør han om vi ikke ryddet leiligheten fordi vi visste han skulle komme. Hva? Jeg ble litt paff. Er dette vanlig eller var dette en litt spesiell megler? Spurte til og med om jeg har sans for interiør, noe jeg ikke har. Ble paff i lang tid etterpå, mannen bare ler.

Anonymous poster hash: 83711...9a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han syntes vel at det var rotete da..

Anonymous poster hash: b7f38...e51

Skrevet

Hæ?

Anonymous poster hash: 30291...548
Skrevet

Sånn var vår megler også. Jeg tror nok meglere er vant til mye rart, at det er all mulig nips og allskensk greier i alle kroker. Hos oss lurte de på om boden var full av stasj... men vi er minimalistiske av oss, så vi hadde ikke ryddet bort noe. Han sa vi ikke trengte å gjøre noen endringer før bildetaking, og var over seg av begeistring. Tror nok det er vanlig :)

Anonymous poster hash: 36658...fb8
Skrevet

Sånn var vår megler også. Jeg tror nok meglere er vant til mye rart, at det er all mulig nips og allskensk greier i alle kroker. Hos oss lurte de på om boden var full av stasj... men vi er minimalistiske av oss, så vi hadde ikke ryddet bort noe. Han sa vi ikke trengte å gjøre noen endringer før bildetaking, og var over seg av begeistring. Tror nok det er vanlig :)

Anonymous poster hash: 36658...fb8

Så bra:)

Anonymous poster hash: 83711...9a4

Gjest FinogFjong
Skrevet

-har dere hatt en hel megler der, og vurderer å sselge gjennom denne...? Hva med å sjekke ut MINST en til...? Kan få dere en overraskelse, både prismessig, kvalitetsmessig og...eh sa jeg prismessig...?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...