Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Nå er jeg drittlei sv hvordan vi har det, og hvordan mannen snakker til meg. I går snakket han om valkene mine, og lurte på når jeg skal begynne på puls. Joda, det skal jeg begynne med så fort du kan komme deg hjem før 22 på kvelden! I dag rev han av meg dyna og lurte på hva som feilet meg, da ble jeg så trist og fortalte hvor elendig og feit jeg føler meg. Da ble han sint, snudde seg rundt og jeg fikk beskjed om at detta gidder han ikke. Måtte bare få blåst ut litt den dagen mannen faktisk kan komme bort og trøste meg når jeg er trist eller gråter, ja den dagen opplever jeg nok aldri.......... Anonymous poster hash: 6f711...948
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Høres ikke ut som en mann det er verdt å samle på. Ikke la ham trekke deg ned. Anonymous poster hash: 414bc...5a1
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Uff.. Du må bare overse kommentarene hans og du er kanskje din egen verste fiende.. Kanskje du kan komme deg ut i frisk luft på trilleturer og spise litt sunnere? Tipper du blir å gå sakte, men sikkert ned i vekt. Plutselig føler du deg glad og superfresh i stedet Anonymous poster hash: 66971...a95
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Ta hevn! Slanking er 80% kosthold og 20% trening, valkene får du vekk med kosten og stramme opp kan du gjøre med div treningsfilmer på youtube. Bruk et par måneder, gå ned i vekt, kjøp deg noen smarte klær, hev hodet og se ned på denne "lille" mannen, han fortjener deg ikke. Anonymous poster hash: f1695...eab
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Han mener at jeg bare kan glemme og kjøpe sånne DVD filmer. Lager jeg litt sunnere varianter med fullkorn eller sånn type produkter så blir han sur for det også. Det er visst bare noe skvip, og ikke noe mat for folk. Jeg blir bare oppgitt, skal melde meg inn på puls nå, og da skal jeg kreve at han kan komme hjem litt tidligere minimum 3 ganger i uka. Anonymous poster hash: 6f711...948
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Han mener at jeg bare kan glemme og kjøpe sånne DVD filmer. Lager jeg litt sunnere varianter med fullkorn eller sånn type produkter så blir han sur for det også. Det er visst bare noe skvip, og ikke noe mat for folk. Jeg blir bare oppgitt, skal melde meg inn på puls nå, og da skal jeg kreve at han kan komme hjem litt tidligere minimum 3 ganger i uka. Anonymous poster hash: 6f711...948 Bestemmer han om du skal kjøpe dvd filmer eller ikke? Er du ikke myndig ennå kanskje? Når det gjelder maten kan du for eksempel lage helt vanlige middager og kutte ut poteten eller spise en halv potet selv, eventuelt til taco kan du spise tilbehøret, men unngå wrapsen, pita eller skjell. Er litt uenig med de som sier slanking er 80% kosthold. Jeg mener selv treningen er alfa omega, og etter man begynner å trene, og får mer energi, bedre humør, mer overskudd, så kommer kostholdet etterhvert. Men det skader ikke å kutte ut de mest usunne middagene. Trener man regelmessig kan man også spise større måltider, og da føler man ikke at man sulter seg dersom man er vant med litt mandige porsjoner :-) jeg er da myndig men kan vel sies at jeg strekker meg langt for husfreden jeg vet at hvis jeg går ned i vekt og noen andre kanskje kikker på meg, ja da hagler beskyldningene om at jeg er utro han liker ikke hvis noen ser på meg, derfor passer det best om jeg veier litt for mye! Jeg er ca 165 høy og veier 78, hva burde jeg egentlig veie ? Anonymous poster hash: 6f711...948
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Ja, du bør gå ned i vekt.... Nemlig den dauvekta du kaller en mann! Makan til drittsekk! Anonymous poster hash: 0d0a8...468
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Han mener at jeg bare kan glemme og kjøpe sånne DVD filmer. Lager jeg litt sunnere varianter med fullkorn eller sånn type produkter så blir han sur for det også. Det er visst bare noe skvip, og ikke noe mat for folk. Jeg blir bare oppgitt, skal melde meg inn på puls nå, og da skal jeg kreve at han kan komme hjem litt tidligere minimum 3 ganger i uka. Anonymous poster hash: 6f711...948 Bestemmer han om du skal kjøpe dvd filmer eller ikke? Er du ikke myndig ennå kanskje? Når det gjelder maten kan du for eksempel lage helt vanlige middager og kutte ut poteten eller spise en halv potet selv, eventuelt til taco kan du spise tilbehøret, men unngå wrapsen, pita eller skjell. Er litt uenig med de som sier slanking er 80% kosthold. Jeg mener selv treningen er alfa omega, og etter man begynner å trene, og får mer energi, bedre humør, mer overskudd, så kommer kostholdet etterhvert. Men det skader ikke å kutte ut de mest usunne middagene. Trener man regelmessig kan man også spise større måltider, og da føler man ikke at man sulter seg dersom man er vant med litt mandige porsjoner :-) jeg er da myndig men kan vel sies at jeg strekker meg langt for husfreden jeg vet at hvis jeg går ned i vekt og noen andre kanskje kikker på meg, ja da hagler beskyldningene om at jeg er utro han liker ikke hvis noen ser på meg, derfor passer det best om jeg veier litt for mye! Jeg er ca 165 høy og veier 78, hva burde jeg egentlig veie ? Anonymous poster hash: 6f711...948 Mellom 55-65 kanskje. Avhengig av om du vil være slank eller mer "normal", eller muskuløs. Legen min sa alltid før at det var høyden minus en meter minus 10 kilo som var det perfekte ;-) Merkelig utsagn fra en lege, siden vekt fordeler seg forskjellig fra person til person og at muskler veier mer enn fett. Anonymous poster hash: 0d0a8...468
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Han mener at jeg bare kan glemme og kjøpe sånne DVD filmer. Lager jeg litt sunnere varianter med fullkorn eller sånn type produkter så blir han sur for det også. Det er visst bare noe skvip, og ikke noe mat for folk. Jeg blir bare oppgitt, skal melde meg inn på puls nå, og da skal jeg kreve at han kan komme hjem litt tidligere minimum 3 ganger i uka. Anonymous poster hash: 6f711...948 Bestemmer han om du skal kjøpe dvd filmer eller ikke? Er du ikke myndig ennå kanskje? Når det gjelder maten kan du for eksempel lage helt vanlige middager og kutte ut poteten eller spise en halv potet selv, eventuelt til taco kan du spise tilbehøret, men unngå wrapsen, pita eller skjell. Er litt uenig med de som sier slanking er 80% kosthold. Jeg mener selv treningen er alfa omega, og etter man begynner å trene, og får mer energi, bedre humør, mer overskudd, så kommer kostholdet etterhvert. Men det skader ikke å kutte ut de mest usunne middagene. Trener man regelmessig kan man også spise større måltider, og da føler man ikke at man sulter seg dersom man er vant med litt mandige porsjoner :-) jeg er da myndig men kan vel sies at jeg strekker meg langt for husfreden jeg vet at hvis jeg går ned i vekt og noen andre kanskje kikker på meg, ja da hagler beskyldningene om at jeg er utro han liker ikke hvis noen ser på meg, derfor passer det best om jeg veier litt for mye! Jeg er ca 165 høy og veier 78, hva burde jeg egentlig veie ? Anonymous poster hash: 6f711...948 Mellom 55-65 kanskje. Avhengig av om du vil være slank eller mer "normal", eller muskuløs. Legen min sa alltid før at det var høyden minus en meter minus 10 kilo som var det perfekte ;-) Merkelig utsagn fra en lege, siden vekt fordeler seg forskjellig fra person til person og at muskler veier mer enn fett. Anonymous poster hash: 0d0a8...468 Nå har jeg ikke sagt at han legen er helt god heller da ;-) Men han tviholder på denne pluss minus et par kilo om hvordan kvinner skal se ut. BMI kan du drite i å nevne til ham. Old school doctor BMI er da like teit. Målebånd er tingen! Anonymous poster hash: 0d0a8...468
BikkjeBisk Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Fyttigrisen for en dust av en mann du har. Kvitt deg med dauvekta av en mann du har, å når du er fri for "mannen" gjør du noe med maten og trening så kan han sitte der å surmule!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå