Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Jeg begynte i ny jobb nå, og er gravid. Har jeg noen rettigheter dersom jeg skulle bli skikkelig dårlig av bekkenløsning når jeg bare har jobbet noen dager? Anonymous poster hash: 44d1c...f9a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 planlegger du å bli full av bekkenløsning eller? Har gått gjennom 3 svangerskap og nesten ikke sett snurten av bekkenløsning. Kan ikke bare gå ut fra at det blir ille... Anonymous poster hash: 81c7d...6ec
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Jeg begynte i ny jobb nå, og er gravid. Har jeg noen rettigheter dersom jeg skulle bli skikkelig dårlig av bekkenløsning når jeg bare har jobbet noen dager? Anonymous poster hash: 44d1c...f9a Hvorfor har du fått jobb? Så du kan få permisjon etter en uke på jobb? Er du klar over hvilken belastning du er Anonymous poster hash: d3003...1c2
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Det kommer an på hva du gjorde før du fikk denne jobben. Om du gikk direkte fra en annen jobb uten opphold mellom de to har du fulle sykepengerettigheter, men om du ikke jobbet eller hadde et opphold mellom jobbene må du jobbe deg opp rettigheten på sykepenger igjen. Anonymous poster hash: 2097d...1b2
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Det kommer an på hva du gjorde før du fikk denne jobben. Om du gikk direkte fra en annen jobb uten opphold mellom de to har du fulle sykepengerettigheter, men om du ikke jobbet eller hadde et opphold mellom jobbene må du jobbe deg opp rettigheten på sykepenger igjen. Anonymous poster hash: 2097d...1b2 Stemmer, du må ha jobbet i minst 4 uker for å ha rett på sykepenger og 8 uker for å kunne benytte egenmelding om du er helt ny i jobblivet og ikke har jobbet noe annet sted rett før dette... Anonymous poster hash: 10491...696
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Hva er det med de kvasse å sure svarene her?? Hun lurer jo bare på en ting, det betyr jo aldeles ikke at hun planlegger verken bekkenløsning eller noe annet!! Å hva er så galt med at hun har fått seg jobb? barnslig med slike kommentarer dere kommet med her! Anonymous poster hash: f1d90...c05
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Nå må dere roe ned. Jeg har ikke sagt at jeg planlegger noe som helst. Ikke fikk jeg jobb for å sykmelde meg, og ikke planlegger jeg å få bekkenløsning. At noen ikke har det betyr ikke at andre ikke kan få det. Jeg lurte på hvordan reglene var. Man vet aldri, og noen er mer opptatt av hva hvis enn andre. Jeg er typen som trenger en A, B og C-plan i tilfelle. Jeg hadde ikke slitt dersom jeg ikke hadde hatt rett på noe, jeg har da penger i banken. Anonymous poster hash: 44d1c...f9a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Takk for støtten 20.24:-) Jeg har jobbet i fem år, fikk ikke jobb videre der, og måtte finne ny jobb. Jobb må man ha, gravid eller ei. Jeg har planer om å jobbe i minst 40 år til. Bare lurte på hva som evt skjedde om jeg ble sykemeldt tidlig, har ikke noe lyst til det, og håper jeg slipper. Hi Anonymous poster hash: 44d1c...f9a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Takk for støtten 20.24:-) Jeg har jobbet i fem år, fikk ikke jobb videre der, og måtte finne ny jobb. Jobb må man ha, gravid eller ei. Jeg har planer om å jobbe i minst 40 år til. Bare lurte på hva som evt skjedde om jeg ble sykemeldt tidlig, har ikke noe lyst til det, og håper jeg slipper. HiAnonymous poster hash: 44d1c...f9a Du har vært i fast jobb i 5 år , men kjenner ikke til rettighetene dine vedrørende sykemelding. Sorry men den kjøper jeg ikke. Anonymous poster hash: 0d2f5...2b4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Hvorfor det? Jeg har forresten hatt årsvikariat. Visste ikke hvordan dette var når man bytter jobb. Hvorfor skulle jeg lyve?:-) Anonymous poster hash: 44d1c...f9a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Takk for støtten 20.24:-) Jeg har jobbet i fem år, fikk ikke jobb videre der, og måtte finne ny jobb. Jobb må man ha, gravid eller ei. Jeg har planer om å jobbe i minst 40 år til. Bare lurte på hva som evt skjedde om jeg ble sykemeldt tidlig, har ikke noe lyst til det, og håper jeg slipper. HiAnonymous poster hash: 44d1c...f9a Du har vært i fast jobb i 5 år , men kjenner ikke til rettighetene dine vedrørende sykemelding. Sorry men den kjøper jeg ikke. Anonymous poster hash: 0d2f5...2b4 Herlighet, det går jo an å lure på hvordan sykepengerettighetene er i forbindelse med jobb-bytte vel? Det ante ikke jeg noe om heller, før jeg faktisk byttet jobb. Anonymous poster hash: 2097d...1b2
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Jeg blir litt matt av noen av svarene her. Jeg får smekk fordi jeg spør etter reglene, og så får jeg smekk fordi jeg ikke kan dem. Jaja. Jeg har ikke hatt behov for å vite så mye om dette før. Men jeg har fått noen informative svar, så jeg er fornøyd. Og for de som lurer så skal jeg på jobb i morgen;-) Anonymous poster hash: 44d1c...f9a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har ikke svar på det du lurer på, HI, men ville bare si at du ikke fortjener den pepperen du får av hønsehjernene over her. Lykke til og gratulerer med en liten på vei Anonymous poster hash: bfd7e...e7a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Tusen takk 21.08:-) Vi gleder oss veldig! :-) Hi Anonymous poster hash: 44d1c...f9a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå