Gå til innhold

Hadde du blitt skuffet over dette? (Bryllup)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bryllup om 2 uker. Har 3 barn på 1, 3 og 4 år. Bryllupet er 2 timers kjøretur bort fra her vi bor.

Barnevakten jeg skal ha, har aldri prøvd å legge barna før. Barna er ganske lette å legge, men de er jo barn og noen ganger er det vanskelig.

Barna kjenner barnevakten veldig godt da..

har ingen andre mulighet til å finne annen barnevakt.

Om jeg måtte ha reist fra ditt bryllup i 24 tiden, fordi barna ikke ville legge seg, hadde du blitt sur/skuffet da?

Tenker bare på i tilfelle det ikke går med barnevakten. Vi er veldig nære venninner jeg og bruden.

Anonymous poster hash: ca8e2...b7e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du, det hadde jeg faktisk skjønt veldig godt!

Anonymous poster hash: 9a87d...aa8

Skrevet

Selvsagt ikke. Det hadde jeg hatt full forståelse for, for jeg ville selv aldri vært borte fra en ettåring særlig lenge, spesielt ikke om barnevakten ikke har passet på natten før.

Skrevet

Jeg er bare litt redd for at bruden blir skuffet. Nevnte det forsiktig til henne, og det virket som hun ble litt fornærmet.. :(

Skrevet

Hadde ikke blitt sur i det hele tatt! Men jeg tenker også at dette helt sikkert går fint, og i slike tilfeller er det lov å sovne ved tv`n f.eks. :) Vi var i bryllup og barna fikk se tegnefilm i mammaogpappasengen, der slokna de etter 15 minutter.. er lov i blant :) 

Anonymous poster hash: 93c3c...28c
Skrevet

Det eneste jeg ville reagert på er at du ikke reiste før kl 24 hvis barna ikke ville la seg legge???

Anonymous poster hash: b149d...f98

Skrevet

Jeg var nylig i et bryllup hvor brudens forlover måtte dra hjem etter middagen fordi barnevakten ikke klarte å legge babyen. Ingen syntes det var noe rart og det er jo ingenting å bli skuffet over.

Anonymous poster hash: 5acd0...7e4
Skrevet

Du hadde ikke trengt å nevne det engang. Når dagen først er der er bruden så glad og travel uansett at om du sier takk for deg i tolvtiden er det ingen som reagerer på det:)

Sannsynligvis går alt helt fint med legging og det hele, og du kan være så lenge du vil.

Anonymous poster hash: 3c7ce...806

Skrevet

Det eneste jeg ville reagert på er at du ikke reiste før kl 24 hvis barna ikke ville la seg legge???

Anonymous poster hash: b149d...f98

Vel, tenker at de ikke dør av å være våkne halve natten en gang i året, og jeg er redd for å dra for tidlig.

Skrevet

I 24-tiden? Må da være helt ok! Hadde du sagt 21 ville jeg tenkt det var tidlig, men ikke midnatt. Dere skal kanskje opp med disse tre små neste morgen også?

Pleier ikke å være særlig sen selv, bryllup eller annet festlig lag. Men i bryllup synes jeg det er greit å bli til "programmet" er ferdig, i alle fall kaffe/kaker, eventuell brudevals.

Anonymous poster hash: 97d69...c2b
Skrevet

Jeg synes kanskje det er litt sært at du vurderer å dra fra bryllupet kl 24 for så å kjøre 2 timer for å legge barna!

Så lenge barna kjenner barnevakten, er det vel sjelden de slår seg helt vrange ved leggetid. Hvsi de begynner å tulle ved normal leggetid, så vil de vel uansett være helt utslitte når du endelig kommer hjem kl 02 om natta? og du vil sannsynligvis ha vært stressa og fortvilet i flere timer allerede??

Jeg ville nok heller ha trent på at barnevakten la ungene. det er fortsatt to uker igjen, og hun kan vel komme hjem til dere et par kvelder og prøve seg?

Hvis bruden er din veninne, så kan vel også mannen ha ansvaret for kontakten med barnevakten og evt. reise dersom det overhode ikke fungerer.....

Anonymous poster hash: 87d5c...5e1
Skrevet

Ikke i det hele tatt!

Jeg liker bryllup, syns det er kjempekoselig, men alltid har jeg følt at dagen uansett er over i tolv-ett tiden.

Skrevet

Helt greit, jeg hadde ikke blitt sur / fornærmet.

Skrevet

Jeg var nylig i et bryllup hvor brudens forlover måtte dra hjem etter middagen fordi barnevakten ikke klarte å legge babyen. Ingen syntes det var noe rart og det er jo ingenting å bli skuffet over.

Det hadde faktisk jeg blitt litt skuffet over som brud...for å være helt ærlig...Skal man være forlover bør man være til stede hele dagen og kvelden, det å ha barnevakt som fikser barna er noe som bør legges inn planleggingsfasen for forloveren.

Skrevet

Synes det er helt greit. Har du vært i vielsen og middag+ kake synes jeg det er nok.

Anonymous poster hash: 3d786...00c

Skrevet

Hvorfor kan dere ikke ta en "øvelegging" med denne barnevakten før bryllupet da? 

Anonymous poster hash: 6a0bb...021
Skrevet

Det hadde faktisk jeg blitt litt skuffet over som brud...for å være helt ærlig...Skal man være forlover bør man være til stede hele dagen og kvelden, det å ha barnevakt som fikser barna er noe som bør legges inn planleggingsfasen for forloveren.

Det var snakk om en baby her da... ber du en som har baby om å være forlover, så må du vel nesten regne med sånt?

HI: Om jeg skulle gifte meg så hadde jeg blitt glad om de med så små barn kunne komme i det hele tatt. Bruden har ingen grunn til å bli skuffet.

Anonymous poster hash: d7d6a...2e3

Skrevet

Ikke sur eller skuffet, men litt bekymret for ungene som hadde blitt så avhengie av mor at de ikkke kunne klare seg en natt uten.

Anonymous poster hash: ffef9...a49
Skrevet

Aldri hørt om barn som ikke sovner til slutt, så det går nok bra. De "døgner" nok ikke

Anonymous poster hash: 37ba4...36e
Skrevet

Ikke sur eller skuffet, men litt bekymret for ungene som hadde blitt så avhengie av mor at de ikkke kunne klare seg en natt uten.

Anonymous poster hash: ffef9...a49

Du fikk med deg at den ene er 1 år...??

Anonymous poster hash: d7d6a...2e3

Skrevet

Jeg tror du uroer deg uten grunn. barn pleier som regel å sovne greit når de har barnevakt. Og om det skulle skje at det er våkne, så er de nok sovnet til 12..

Sånn ellers, så syns jeg bruden er teit om hun blir fornærmet om gjestene drar i 12tiden. For mange så er det sent nok.

Jeg hadde ikke blitt lengre en 12-1tiden, selv om jeg ikke måtte hjem pga barn.

Anonymous poster hash: 1ffb7...4ba
Skrevet

Barnevakten må reise ca 1 time og 45 min for å komme hit. Litt langt for å "prøvelegge" barna.

Og jeg har ingen mann, så det er litt vanskelig å få en mann til å reise hjem for å legge barna ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...