Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har lyst og kjøpe en kurio til sønnen vår på tre år. Bruke litt penger fra besteforeldre og oss på denne gava. Han arver mye etter brødrene sine , tenkte at denne er bare hans, og han kan jo bruke den til andre ting enn bare spilling. Som lesing osv osv og selvfølgelig skal vi sette en sperre på hvor lenge han kan bruke den om dagen. Er den kjekk eller er det gubben som har rett??? Anonymous poster hash: 06567...8f0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Eeh, hva mener gubben da ? Forøvrig ville jeg heller kjøpt en iPad da den er tusen ganger bedre. Anonymous poster hash: 0f2b5...940
Gulosten™ Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Den er ikke så kjekk. Kjøp eller et ålreit vanlig nettbrett som koster like mye
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 At han ikke trenger, vi har to iPad ( min og gubben sin ) de to største bruker de litt på kvelden for spilling osv. Men iPad er mye dyrere og kurio tåler mer. Jeg vil kjøpe det til han men gubben men nei. Anonymous poster hash: 06567...8f0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Kurio er crap. Samsung tab er fint og mer prisvennlig enn iPad. Nettbrett til barn er fint. Anonymous poster hash: 3a023...f21
Eucerin Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Hva med de to eldste da? Burde ikke de få en hver også da, istedenfor at minstemann får en egen mens de største må låne? Er jo ikke deres feil at minsten arver!
Gjest Hercule Poirot Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Kjøp i alle fall ikke Kurio! Kjøp i så fall et ordentlig nettbrett. Men det haster absolutt ikke før han er ca 5.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 De største låner våre og har også DS De er jo forstore til kurio, 9 og 11 år. Fikk et bra tilbud på kurio, men er det ikk så bra som det ser ut til? Vil gjerne høre hvis det er dårlig også. Anonymous poster hash: 06567...8f0
klg,2 boys now:) Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Kjøp Samsung tab istede like billig med så mye bedre.kurio er bare noe ræl har ikke hørt noen som er fornøyd med den
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Ikke kjøp Kurio. Det er dårlige komponenter. Men nettbrett til gutter er bra, for gutter leser mer på skjerm enn på papir.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Samsung er topp. Kurio har elendige begrensninger og er for dårlig selv for en treåring. Anonymous poster hash: e1d1e...493
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 Ikke kjøp kurio. Er bare dritt apper på kurioen. Nesten alle appene på Kurioen har kjøpsfunksjoner inni appene.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Kurio er elendig og en treåring trenger absolutt hverken kurio eller eget nettbrett!!! Greit nok at han sikekrt kan ha noe nytte av enkelte barnespill, men da kan han fint låne et av de brettene dere faktisk har, og dere kan begrense spillingen til f.eks 15 minutter. Mer enn det trenger ikke en treåring!! Anonymous poster hash: 611ce...768
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Hva i alle dager skal en TREÅRING med "kurio, nettbrett eller I-pad i det hele tatt? Det forstår jeg virkelig ikke! Tåpelig, spør du meg. Han bør leke, bygge, lese bok med mamma og pappa og klatre i trær. Anonymous poster hash: f8beb...9ac
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 24. juni 2013 #16 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har ingen synspunkter på om en treåring trenger det eller ikke, men jeg ser at kjøp og salg sidene på Facebook svømmer over av Kurio til salgs, så da tenker jeg at det ikke er så bra til små barn.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. juni 2013 #17 Skrevet 24. juni 2013 Hva i alle dager skal en TREÅRING med "kurio, nettbrett eller I-pad i det hele tatt? Det forstår jeg virkelig ikke! Tåpelig, spør du meg. Han bør leke, bygge, lese bok med mamma og pappa og klatre i trær. Anonymous poster hash: f8beb...9ac Fordi den type teknologi er fremtiden og det blir mer og mer vanlig. I bhg til eldste har de 2 ipader som ungene får bruke.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #18 Skrevet 24. juni 2013 Hva i alle dager skal en TREÅRING med "kurio, nettbrett eller I-pad i det hele tatt? Det forstår jeg virkelig ikke! Tåpelig, spør du meg. Han bør leke, bygge, lese bok med mamma og pappa og klatre i trær. Anonymous poster hash: f8beb...9ac Fordi den type teknologi er fremtiden og det blir mer og mer vanlig. I bhg til eldste har de 2 ipader som ungene får bruke. Og hvilken hast har det at de må lære seg det så tidlig? Galskap med data i bhg. Anonymous poster hash: f8beb...9ac
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #19 Skrevet 24. juni 2013 Hva i alle dager skal en TREÅRING med "kurio, nettbrett eller I-pad i det hele tatt? Det forstår jeg virkelig ikke! Tåpelig, spør du meg. Han bør leke, bygge, lese bok med mamma og pappa og klatre i trær. Anonymous poster hash: f8beb...9ac Fordi den type teknologi er fremtiden og det blir mer og mer vanlig. I bhg til eldste har de 2 ipader som ungene får bruke. Men de har da fortsatt ikke hver sin som de ene og alene råder over??!!!!! De har altså to på deling på alle barna. Det sier seg selv hvor mye tid det blir for hvert enkelt barn! Her finnes allerede to Ipader i familien, og da kan jeg virkslig ikke skjønne at en 3-åring må ha sitt eget nettbrett. Hvorfor kan han ikke låne mor eller far sin da? Anonymous poster hash: 611ce...768
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. juni 2013 #20 Skrevet 24. juni 2013 Hva i alle dager skal en TREÅRING med "kurio, nettbrett eller I-pad i det hele tatt? Det forstår jeg virkelig ikke! Tåpelig, spør du meg. Han bør leke, bygge, lese bok med mamma og pappa og klatre i trær. Anonymous poster hash: f8beb...9ac Fordi den type teknologi er fremtiden og det blir mer og mer vanlig. I bhg til eldste har de 2 ipader som ungene får bruke. Men de har da fortsatt ikke hver sin som de ene og alene råder over??!!!!! De har altså to på deling på alle barna. Det sier seg selv hvor mye tid det blir for hvert enkelt barn! Her finnes allerede to Ipader i familien, og da kan jeg virkslig ikke skjønne at en 3-åring må ha sitt eget nettbrett. Hvorfor kan han ikke låne mor eller far sin da? Anonymous poster hash: 611ce...768 Det kan han vel, det må være opp til mor eller far. Om en 3 åring får eget nettbrett er opp til hver enkelt foreldre og ikke noe jeg har noe med eller bryr meg om. Her fikk 6 åringen eget nettbrett her om dagen fordi jeg ikke vil dele mitt nettbrett
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #21 Skrevet 24. juni 2013 Våre barn er mye ute, og ja vi leker, leser, synger for 3 åringen. Han skulle få den til bursdag derfor. Og siden vi av og til drar til hytta 5 timer unna er den kjekk og ha. Selvfølgelig ikke bruke den hele tiden. Tenkte at den kunne brukes litt pedagogisk. Trenger ikke og høre at vi ikke bruker tid på barna våre. Lurte bare på om det var noen fordeler med den. Takk for svar. HI Anonymous poster hash: 06567...8f0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #22 Skrevet 24. juni 2013 Hva i alle dager skal en TREÅRING med "kurio, nettbrett eller I-pad i det hele tatt? Det forstår jeg virkelig ikke! Tåpelig, spør du meg. Han bør leke, bygge, lese bok med mamma og pappa og klatre i trær. Anonymous poster hash: f8beb...9ac Fordi den type teknologi er fremtiden og det blir mer og mer vanlig. I bhg til eldste har de 2 ipader som ungene får bruke. Men de har da fortsatt ikke hver sin som de ene og alene råder over??!!!!! De har altså to på deling på alle barna. Det sier seg selv hvor mye tid det blir for hvert enkelt barn! Her finnes allerede to Ipader i familien, og da kan jeg virkslig ikke skjønne at en 3-åring må ha sitt eget nettbrett. Hvorfor kan han ikke låne mor eller far sin da? Anonymous poster hash: 611ce...768 Det kan han vel, det må være opp til mor eller far. Om en 3 åring får eget nettbrett er opp til hver enkelt foreldre og ikke noe jeg har noe med eller bryr meg om. Her fikk 6 åringen eget nettbrett her om dagen fordi jeg ikke vil dele mitt nettbrett Selvfølgelig er det opp til foreldrene å bestemme dette. Nettopp derfor skjønte jeg ikke helt sammenlikningen med en barnehage som har to brett på deling....... Anonymous poster hash: 611ce...768
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #25 Skrevet 25. juni 2013 Jeg synes det er unødvendig med nettbrett til småunger og sier meg enig med mannen din. Jeg har et barn på 2,5 og fetteren er tre. Hver gang vi er hos besteforeldre etc. drar min unge i fetteren og vil leke, men han vil se film (har egen netflixggreie, så finner frem selv). Sist hørte jeg faktisk mora bruke det som utpressing, " å vinker du pent og sier hadet til alle ellers får du ikke spille mer etterpå". Jada, alle er ikke like blåst som min svigerinne, men når man først har de hersens nettbrettene er det så lett å bruke dem, la barna se litt film så man får fred til andre ting og vips har du en unge som ikke vil leke bare se på film. Ikke bra! Anonymous poster hash: f2b10...b22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå