Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Er i uke 30 på onsdag og har hatt tilrettelagt arb.tid hele sv.skapet. Med bekkenløsning fom 3 mnd, kvalme de 3 første mnd og blodtrykksfall skal d bli deilig å bare ruge:) Har en 2 åring fra før så helt arb.ledig blir jeg ikke. Forslag til rolige akt i den siste tiden? Anonymous poster hash: 87273...759
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Er i uke 30 på onsdag og har hatt tilrettelagt arb.tid hele sv.skapet. Med bekkenløsning fom 3 mnd, kvalme de 3 første mnd og blodtrykksfall skal d bli deilig å bare ruge:) Har en 2 åring fra før så helt arb.ledig blir jeg ikke. Forslag til rolige akt i den siste tiden? Anonymous poster hash: 87273...759 Du kan jo prøve å gå på tur, ellers bare ruge som du sier Anonymous poster hash: bc41d...19a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå