Gå til innhold

Da ble jeg 100% sykmeldt.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 30 på onsdag og har hatt tilrettelagt arb.tid hele sv.skapet. Med bekkenløsning fom 3 mnd, kvalme de 3 første mnd og blodtrykksfall skal d bli deilig å bare ruge:)

Har en 2 åring fra før så helt arb.ledig blir jeg ikke.

Forslag til rolige akt i den siste tiden?:)

 

Anonymous poster hash: 87273...759

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i uke 30 på onsdag og har hatt tilrettelagt arb.tid hele sv.skapet. Med bekkenløsning fom 3 mnd, kvalme de 3 første mnd og blodtrykksfall skal d bli deilig å bare ruge:)

Har en 2 åring fra før så helt arb.ledig blir jeg ikke.

Forslag til rolige akt i den siste tiden?:)

 

Anonymous poster hash: 87273...759

Du kan jo prøve å gå på tur, ellers bare ruge som du sier

 

Anonymous poster hash: bc41d...19a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...