Gå til innhold

et hjertesukk herfra

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min har blitt en skikkelig negativ surpomp.

Jeg føler at vi dras lenger og lenger fra hverandre, jeg er så lei av å ha det sånn. Jeg blir så nedfor selv av det. Det er mer komplisert enn hva jeg orker å skrive.

Ja, jeg har vurdert å gå fra han, men jeg ønsker å være en familie. Jeg ønsker ikke at barnet vårt skal vokse opp i 2 hjem, jeg klarer ikke en gang tanken på at jeg ikke skal se barnet hver dag.

Bare et hjertesukk, trengte bare å få ut litt av alt som har bygget seg opp.

Jeg har bestemt meg for å kjempe for forholdet, for å legge godsiden til, men noen ganger butter det skikkelig i mot.

Anonymous poster hash: 2fd0d...03e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har det som deg. Men vi har en baby på 7 mnd, vår førstefødte, så det er vel ikke så rart forholdet kan skrante litt i den tiden.. Jeg har vært på nippet til å gå, men som deg så er tanken på en familie viktigere. Skal ihvertfall kjempe for å holde oss sammen, og kan nå se at det får mot lysere tider.

Klem til deg <3

Anonymous poster hash: 2e0de...55b

Skrevet

Jeg har det som deg. Men vi har en baby på 7 mnd, vår førstefødte, så det er vel ikke så rart forholdet kan skrante litt i den tiden.. Jeg har vært på nippet til å gå, men som deg så er tanken på en familie viktigere. Skal ihvertfall kjempe for å holde oss sammen, og kan nå se at det får mot lysere tider.

Klem til deg <3

Anonymous poster hash: 2e0de...55b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...