Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Mannen min har blitt en skikkelig negativ surpomp. Jeg føler at vi dras lenger og lenger fra hverandre, jeg er så lei av å ha det sånn. Jeg blir så nedfor selv av det. Det er mer komplisert enn hva jeg orker å skrive. Ja, jeg har vurdert å gå fra han, men jeg ønsker å være en familie. Jeg ønsker ikke at barnet vårt skal vokse opp i 2 hjem, jeg klarer ikke en gang tanken på at jeg ikke skal se barnet hver dag. Bare et hjertesukk, trengte bare å få ut litt av alt som har bygget seg opp. Jeg har bestemt meg for å kjempe for forholdet, for å legge godsiden til, men noen ganger butter det skikkelig i mot. Anonymous poster hash: 2fd0d...03e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har det som deg. Men vi har en baby på 7 mnd, vår førstefødte, så det er vel ikke så rart forholdet kan skrante litt i den tiden.. Jeg har vært på nippet til å gå, men som deg så er tanken på en familie viktigere. Skal ihvertfall kjempe for å holde oss sammen, og kan nå se at det får mot lysere tider. Klem til deg <3 Anonymous poster hash: 2e0de...55b
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har det som deg. Men vi har en baby på 7 mnd, vår førstefødte, så det er vel ikke så rart forholdet kan skrante litt i den tiden.. Jeg har vært på nippet til å gå, men som deg så er tanken på en familie viktigere. Skal ihvertfall kjempe for å holde oss sammen, og kan nå se at det får mot lysere tider. Klem til deg <3 Anonymous poster hash: 2e0de...55b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå