Gå til innhold

Hvorfor har det seg slik at...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når noen skriver at en kvinne har blitt voldtatt av en utenlandsk mann, så er det det at det er skrevet at han er utenlandsk som dere bryr dere om? Dere må liksom støtte de og klage over rasisme, selve voldtekten er ikke så viktig tydeligvis. Mens når en kvinne ble voldtatt av en norsk mann da er han en jævla gris osv osv.

Det er jo like grusomt og motbydelig begge deler. Men det virker som det er mer synd på hun som ble voldtatt av en norsk en av dere her inne

Anonymous poster hash: ca3b0...5e4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når noen skriver at en kvinne har blitt voldtatt av en utenlandsk mann, så er det det at det er skrevet at han er utenlandsk som dere bryr dere om? Dere må liksom støtte de og klage over rasisme, selve voldtekten er ikke så viktig tydeligvis. Mens når en kvinne ble voldtatt av en norsk mann da er han en jævla gris osv osv.

Det er jo like grusomt og motbydelig begge deler. Men det virker som det er mer synd på hun som ble voldtatt av en norsk en av dere her inne

har ikke sett et eneste innlegg her inne som gir støtte til en voldtektsmann samme hvilken nasjonalitet vedkommnde har??

Anonymous poster hash: ee441...33c

Skrevet

Du Har rett HI!

Anonymous poster hash: 9b25c...ada

Skrevet

har ikke sett et eneste innlegg her inne som gir støtte til en voldtektsmann samme hvilken nasjonalitet vedkommnde har??

Nei de støtter det ikke direkte. Men da er det ikke snakk om hvor grusomt dette er eller for ett jævla svin han er osv osv som det er når er norsk mann har voldtatt. Da er det stakkars så grusomt. Mens vi må være snille og støtte innvandrerne på de andre innleggene

Skrevet

Det er jo like grusomt og motbydelig begge deler. Men det virker som det er mer synd på hun som ble voldtatt av en norsk en av dere her inneAnonymous poster hash: ca3b0...5e4 har ikke sett et eneste innlegg her inne som gir støtte til en voldtektsmann samme hvilken nasjonalitet vedkommnde har??

Nei de støtter det ikke direkte. Men da er det ikke snakk om hvor grusomt dette er eller for ett jævla svin han er osv osv som det er når er norsk mann har voldtatt. Da er det stakkars så grusomt. Mens vi må være snille og støtte innvandrerne på de andre innleggene Anonymous poster hash: ca3b0...5e4

Så rart , jeg har ikke sett noe sted det du påstår. Derimot har jeg sett flere ganger at enkeltes meninger har blitt fordreid dithen, samme om de aldri hevdet noe slikt.

Skrevet

Fordi i Norge er vi livredde for å bli stemplet som rasist.

Anonymous poster hash: e8410...409
Skrevet

Det virker da som det er mer synd på hun som ble voldtatt av den norske. Det er like jævlig uansett.

Men i Norge er vi mer opptatt av å stemple folk som rasister

Skrevet

Fordi i Norge er vi livredde for å bli stemplet som rasist.

Anonymous poster hash: e8410...409

Dessverre

Skrevet

Det virker da som det er mer synd på hun som ble voldtatt av den norske. Det er like jævlig uansett.

Men i Norge er vi mer opptatt av å stemple folk som rasister Anonymous poster hash: ca3b0...5e4

Jeg skjønner det ikke? Hva grunner du den påstanden med? Hvor ser du det står noe som kan få deg til å trekke den konklusjonen?

Skrevet

Men i Norge er vi mer opptatt av å stemple folk som rasister Anonymous poster hash: ca3b0...5e4

Jeg skjønner det ikke? Hva grunner du den påstanden med? Hvor ser du det står noe som kan få deg til å trekke den konklusjonen?

Fordi i alle de trådene det var snakk om den voldtekten i Bergen, var det mer snakk om at vi ikke må klage over utlendingene enn den stakkars jenten som ble voldtatt. Og det samme gjaldt når en kvinne ble drept. Derfor reagerer jeg. Med en gang det var snakk om en norsk mann som voldtok var det jævla gris og stakkars.

Og ja det er stakkars og han er en jævla gris, men det er de muslimene som drepte og voldtok og

Skrevet

Er vel verre med dem som kaller norske voldtektsmenn for svin, og ikke stempler de som er utenlandske som svin også.

Det blir vel som å si at de norske er svin fordi vi forventer mer av dem, mens de utenlandske de forstår ikke vår kultur og så videre, ergo de er dumme. 

Alle voldtektsmenn er svin! Uansett som de er fra Norge, Japan, USA, Sør Afrika eller Afghanistan. 

Anonymous poster hash: cd44e...b7a
Skrevet

Er vel verre med dem som kaller norske voldtektsmenn for svin, og ikke stempler de som er utenlandske som svin også.

Det blir vel som å si at de norske er svin fordi vi forventer mer av dem, mens de utenlandske de forstår ikke vår kultur og så videre, ergo de er dumme.

Alle voldtektsmenn er svin! Uansett som de er fra Norge, Japan, USA, Sør Afrika eller Afghanistan.

Anonymous poster hash: cd44e...b7a

Det er like ille uansett hvor de kommer fra

Skrevet

Fordi i alle de trådene det var snakk om den voldtekten i Bergen, var det mer snakk om at vi ikke må klage over utlendingene enn den stakkars jenten som ble voldtatt. Og det samme gjaldt når en kvinne ble drept. Derfor reagerer jeg. Med en gang det var snakk om en norsk mann som voldtok var det jævla gris og stakkars.

Og ja det er stakkars og han er en jævla gris, men det er de muslimene som drepte og voldtok og

Jeg ser du sier det, men finner ikke kilden til påstanden din. Hvor hevdes det at man ikke kan/skal klage på utenlandske overgripere? Eneste jeg kan finne er at man sier at ikke alle utlendinger/innvandrere skal skjæres over en kam, og at ikke alle utenlandske overgripere er muslimer.

Skrevet

Jeg ser du sier det, men finner ikke kilden til påstanden din. Hvor hevdes det at man ikke kan/skal klage på utenlandske overgripere? Eneste jeg kan finne er at man sier at ikke alle utlendinger/innvandrere skal skjæres over en kam, og at ikke alle utenlandske overgripere er muslimer.

Det er helt sant at ikke muslimer er overgripere og at ikke alle overgripere er muslimer. Men en stakkars jente har blitt voldtatt av en muslim hvorfor skriver ikke andre da stakkars jente og jævla svin da? Og hvorfor er det ikke lov å ville sende han tilbake hvor han kom fra?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...