Gå til innhold

Får dere mange kommentarer om barnas deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne dere med litt mindre barn under året..

Får dere mye oppmerksomhet osv fra fremmede? Som kommenterer hvor søte/blide osv , de er?

Anonymous poster hash: c8a77...585

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, og det er så koselig :) Tror jo faktisk mitt barn er det fineste i verden :P

Anonymous poster hash: 487cd...29b
Skrevet

Ikke sånn direkte på utseende, men jeg merker at han sjarmerer mange på sin vei med personlighet og utseende sammen :)

Skrevet

Det har variert en del. To av dem har fått det jeg vil tro er normalt mye oppmerksomhet. Type eldre damer og butikkansatte som smiler og sier de obligatoriske "å, så søt" og "Neimen et var da en liten solstråle!". Ene barnet fikk mer oppmerksomhet og utelukkende kommentarer på vakkert utseende. Ene barnet fikk så utrolig mye oppmerksomhet at det faktisk var slitsomt å gå på kjøpesentere ol med ham. Ble stoppet i ett kjør av alle mulig som bare måtte fortelle meg hvor usedvanlig vakker gutten min var og for en utrolig utstrålingen han hadde. Koselig så klart, men i meste laget.

Skrevet

Når han var baby fikkk han mye oppmerksomhet,nå får han ikke like mye.

Gutten min er veldig utadvendt så er gjerne det han får oppmerksomhet på nå,ikke akkurat utseende.

Skrevet

Ja :) Hun er et lite sjarmtroll med verdens største blå øyne, og masse blonde krøller som alltid står litt ut :)

Anonymous poster hash: f6a69...8de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...