Gå til innhold

hvordan vite om en mann er interessert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på fest i helgen og møtte en kjekk mann.. Vi pratet fint utover hele kvelden, jeg endte i armkroken hans, og han ¨koste¨ på meg hele kvelden, holdt meg i hånden, strøk meg i håret. 

jeg reiste hjem, fikk en sms med at jeg måtte ha en god natt og sove godt.. skrev det samme tilbake.. 

han prøvde et sekund å kysse meg, men jeg trakk meg litt unna - gikk litt fort for meg. jeg er ikke av typen som roter med andre første kveld.. 

Neste dag fikk jeg en sms om at han hadde hatt det veldig hyggelig kvelden før, og at han håpte at vi ser hverandre igjen.. skrev litt smått frem og tilbake - kanskje 5 sms.. 

skrev også et to sms i går kveld.. men i dag har jeg ikke hørt noe.. jeg har heller ikke sendt sms da.. vil ikke mase.. 

tror dere han liker meg?

Anonymous poster hash: 85ecd...84a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en sms og spør om dagen har vært fin :)

Kan jo være han venter på at du tar første skritt nå?

Anonymous poster hash: ac6a7...ed2

Skrevet

Du hører fra en mann som er interessert. Punktum.

Menn er enkle. Svært enkle.

Stille. Ingen interesse.

Anonymous poster hash: fe461...41e

Skrevet

Stille. Ingen interesse.

Vet ikke helt jeg.. Den forrige samboeren min var ekstremt interessert i meg, men de første ukene jeg kjente han (gjennom andre venner) så trodde jeg at han ikke kunne fordra meg.

Han var ikke særlig pratsom på chat på Facebook, sendte meg ikke sms osv. Jeg var alltid den første som tok kontakt.. Etterhvert når vi ble mer kjent så løsnet han mer. Og han bedyret at han fra første stund var fortapt i meg, men at han var sjenert (selv om det ikke virket sånn..)

Så det er ikke alltid menn tar så mye kontakt selvom de er interesserte da..

Skrevet

Jeg dytter denne opp :-)

Skrevet

Er det ikke nok om du liker han da? ;-) om du gjør det ville jeg hvertfall sendt en sms :-)

Skrevet

Stille. Ingen interesse.

Tull. Ikke alle menn er enkle. Jeg trodde ikke mannen var forelsket i meg, det tok tre måneder før han endelig torte å fortelle meg at han var dypt forelsket i meg.

Anonymous poster hash: 0dcad...5fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...