Gå til innhold

Jeg har ikke mer å gi til ungene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er helt utmattet. Det er slossing, terging, trass og uendelig masing hele dagen. Vil ikke, skal ikke!! Mamma!! Mamma, mamma,maaaaaaaaaaaaamma!!!!!! Mamma, kom og se da. Er sykmeldt pga kronisk sykdom og smerter. Liten avlastning. Hvordan i helvete skal jeg klare å hente meg inn igjen og få nok energi til å være ei god mor. Dør av dårlig samvittighet. Har bare lyst til å gi opp snart.

Anonymous poster hash: e4daa...ba0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkars deg, dette høres ikke godt ut:( går de i bhg eller på skolen på dagtid? Kanskje du kan få sovet noen timer på dagen? Dette har veldig mye å si for energien min i allefall. Hva med å prøve å gå litt tur?

Jeg vet ikke hvilken sykdom du har, så kanskje er disse rådene ubrukelige... Jeg vil gi deg en god klem, det er travelt å ha barn til tider, var på grensen til det tålelige selv for et par måneder siden... Lykke til HI

Anonymous poster hash: 156d2...113

Skrevet

Hei. Høres ikke lett ut.  Du må nok bare si ifra til barna ( hvis de er store nok ) at mamma trenger en pause nå og da.

IKKE ha dårlig samvittighet! Det hjelper ikke barna og er ikke noe koselig for deg.

Noen perioder er slik, dessverre.

Kan det være at du må være strengere med dem ?  Konsekvent !  Det er veldig viktig , og er ofte det som gjør barn utrolig masete og kranglete.

Lykke til. . Du kommer deg gjennom det ;)

Anonymous poster hash: 859cd...ccc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...