Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Går det an å bli gravid med hormonspiral? Har hatt min siden oktober, og har ikke blødninger (vet det er normalt, men mister liksom kontrollen...). Blødd bittelitt et par ganger bare. I det siste fryktelig ømme bryster, tidligere bare hatt det ved graviditet. Og en del menstruasjonslignende magesmerter uten at det har blødd noe. Ellers ingen symptomer som kvalme osv. Er det i det hele tatt vits i å bekymre seg / ta en test? Skal ikke hormonspiralen være set sikreste nest etter sterilisering?.. Noen som har opplevd det motsatte her; å bli gravid tross hormonspiral?? Anonymous poster hash: b8503...bf0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Sterilisering er heller ikke 100 %, bare nesten. Noen vinner jo i lotto og... Anonymous poster hash: b3179...02e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå