Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Jeg hater ikke dyr; men jeg har ikke noe behov for å ha de løpende rundt meg. Jeg synes de er uforutsigbare og jeg blir usikker rundt de. Katter og kaniner og sånne dyr er i grunnen ok, men jeg synes det er mer mas enn kos med de. Jeg foretrekker at folk ikke tar med seg dyrene sine inn i mitt hus, men jeg nekter ingen å gjøre det. Jeg koser og klapper på venners hunder, koseprater med de, kaster pinner osv, men jeg finner ingen glede i det. Om meg ellers er jeg utdannet innen et omsorgsyrke og legger all min tid og stolthet i det. Jeg har hatt flere fosterbarn og avlastningsbarn og er også beredskapshjem. Jeg jobber frivillig i en organisasjon retter mot barn. Jeg har flere verv innen fritidsinteressene til mine barn. inntil mine besteforeldre døde brukte jeg all min fritid på å ta vare på de slik at de kunne bo hjemme lengst mulig. jeg er støttekontakt for en paykisk syk dame og i kluderer henne i min familie også utenom arbeidstiden. Vi har innredet nesten hele kjelleren til en "barnesone" med spillrom, baserom og lekerom, og mer til. Huset her er fullt av barn hele tiden, vi har 12 barn i nabolaget som går inn og ut omtrent som de vil her. Vi har alltid to-tre barn ekstra til middag. Jeg synes mye av dette gjør meg til ett godt menneske, men jeg liker altså ikke dyr spesielt godt. Men i følge noen av dere her inne er jeg falsk og manipulerende...? Anonymous poster hash: 2cd33...c5e
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Jeg liker heller ikke hunder, men jeg er ett godt menneske fordi. Trenger ikke egen tråd da.. Anonymous poster hash: 59553...9c4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Er du så usikker på deg selv at du må forklare fremmede dette? Anonymous poster hash: 51111...4f6
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Ja, du er grusom. Hvordan har du fått lov å fortsette som støttekontakt samtidig som du er beredskapshjem, forresten? Anonymous poster hash: 3bf22...ff7
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Jeg må bare le av tråder som den du sikter til, det er mange her inne som blir helt psycho om noen klager over dyr. Skulle tro de tar det voldsomt personlig Kan også virke som at de tror at det å ikke ha noe til overs for husdyr er det samme som å være istand til å mishandle dyra. Virker ikke som de har skjønt det er en vesentlig forskjell her... Og vi dyremislikere kan selvfølgelig ikke være verdens mest empatiske mødre, venninner, døtre osv, så lenge vi ikke er glade i dyr..... Anonymous poster hash: 20eac...46b
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Ja, du er grusom. Hvordan har du fått lov å fortsette som støttekontakt samtidig som du er beredskapshjem, forresten? Anonymous poster hash: 3bf22...ff7 Jeg har en mann også. For tiden utfyller jeg egentlig ikke kriteriene for beredskapshjem da jeg jobber 50%, men jeg har en avtale med jobben om at jeg kan ta ut ulønnet permisjon på dagen dersom vi må ta imot et barn. Kravet er at vi kan ta det i og på 4 timer (natt som dag) og at det er et eget rom klar til barnet. Damen jeg er støttekontakt for er heller ikke så syk at det er krav om at jeg skal være med henne til bestemte klokkeslett, men x antall timer i uken, men jeg er mye mer sammen med henne enn det timelisten sier. HI Anonymous poster hash: 2cd33...c5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå