Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 For all del... Hun har opplevd noe grusomt. Men hun forpurrer jo viktigst politiarbeid og det er mange kvinner som er utrygge nå. Så man vil jo gjerne løse saken. Både for hennes del og alle andre som nå kvir seg for å gå aleine :-/ Det står at hun på 3 dag ikke vil forklare og gir heller ingen grunn?? Anonymous poster hash: 296f2...09a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Kanskje noe narkotika-relatert eller annen involvering i kriminalitet som ligger bak? Anonymous poster hash: e3464...7f6
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Hun er vel sterkt sjokkskadet. Redd for at overgriperne skal komme etter henne og ute av stand til å forklare hva som har skjedd vil jeg tro. Hun håper vel at alt bare forsvinner hvis hun ikke snakker om det. Anonymous poster hash: abd99...7bd
n74 Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Traumatiserte mennesker tenker ikke nødvendigvis rasjonelt. Og skal nok ikke ta så mye hensyn til andres ved og vel heller.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Mulig det. Men man tenker likevel på at politiet må få sitt. De vet ikke engang hvor det skjedde? Vil tro politiet ikke tusler sin vei etter ett nei. De har nok presset på. Likevel så nekter hun? Synes det lukter litt. Anonymous poster hash: 296f2...09a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Jeg gråt over denne saken og hadde så vondt av denne kvinnen. Klarte nesten ikke å spise. Men sympatien begynner å krympe litt nå merker jeg. På tredje dagen nekte å snakke noe med politiet? Hun er i sitt eget hus. Ikke på sykehuset eller Sandviken. Så litt oppegående må hun nå være. Anonymous poster hash: 296f2...09a
Tabitha Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Politiet har visst lett etter åstedet i området hun nevnte, uten at politiet har funnet noe som helst. Men det er bekreftet at kvinnen var ille tilredt.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Så grusomme dere er. Hun er gjengvoldtatt og mest sannsynlig banket opp, og nå sitter dere å sier at dere ikke har sympati fordi hun ikke orker å snakke med politiet?!? Anonymous poster hash: aa1fb...889
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Det er litt skummelt at det er flere her som virker å mistro kvinnen? Anonymous poster hash: 3364b...ced
Musemorbr / Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Å skulle detaljert forklare hva og hvordan det skjedde kan oppleves som å bli voldtatt på nytt. Jeg har full forståelse for at hun ikke ønsker det. De fleste voldtekter havner aldri i systemet nettopp på grunn av dette, og på grunn av at det meste uansett henlegges. Kanskje blir hun etter hvert klar for å snakke om det, men det må også være greit om hun bare vil få være i fred.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Så grusomme dere er.Hun er gjengvoldtatt og mest sannsynlig banket opp, og nå sitter dere å sier at dere ikke har sympati fordi hun ikke orker å snakke med politiet?!? Anonymous poster hash: aa1fb...889 Og vi i Bergen er dritredde! Og det blir skuflet under teppet! Jeg synes faktisk hennes opptreden begynner å bli noe umoden. Anonymous poster hash: 296f2...09a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Så grusomme dere er.Hun er gjengvoldtatt og mest sannsynlig banket opp, og nå sitter dere å sier at dere ikke har sympati fordi hun ikke orker å snakke med politiet?!? Anonymous poster hash: aa1fb...889 Og vi i Bergen er dritredde! Og det blir skuflet under teppet! Jeg synes faktisk hennes opptreden begynner å bli noe umoden. Anonymous poster hash: 296f2...09a Tydelig at du ikke har vært utsatt for noe lignende. Helt normalt å oppføre seg som henne, og ikke noe hun skal klandres for! Anonymous poster hash: aa1fb...889
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 Men for helvete damer. Gi henne mer enn tre dager. Anonymous poster hash: 275b1...e66
Zalosalutt Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Hun har sikkert sine grunner! Det er så lett å mene og synse når man ikke sitter i situasjonen selv. La nå denne kvinnen få fred..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Jeg vil tro det har med en av disse to alternativene: 1)Hun er sterkt traumatisert 2) Hun er sterkt traumatisert. Eventuelt kan det tenkes et tredje alternativ: 3) Hun er sterkt traumatisert. Anonymous poster hash: fa309...bb4
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #16 Skrevet 24. juni 2013 Så grusomme dere er.Hun er gjengvoldtatt og mest sannsynlig banket opp, og nå sitter dere å sier at dere ikke har sympati fordi hun ikke orker å snakke med politiet?!? Anonymous poster hash: aa1fb...889 Og vi i Bergen er dritredde! Og det blir skuflet under teppet! Jeg synes faktisk hennes opptreden begynner å bli noe umoden.Anonymous poster hash: 296f2...09a Tydelig at du ikke har vært utsatt for noe lignende. Helt normalt å oppføre seg som henne, og ikke noe hun skal klandres for! Anonymous poster hash: aa1fb...889 Der tar du grundige feil. Anonymous poster hash: 296f2...09a
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #17 Skrevet 24. juni 2013 Som sagt, godt mulig det er narkorelatert eller lignende. Kanskje hun skyldte dem penger, og da hun ikke betalte voldtok de henne istedenfor? Hun kan være involvert i noe kriminelt hun ikke vil skal komme for dagen.. Anonymous poster hash: e3464...7f6
Candy girrrl Skrevet 24. juni 2013 #18 Skrevet 24. juni 2013 Jeg vil tro det har med en av disse to alternativene: 1)Hun er sterkt traumatisert 2) Hun er sterkt traumatisert. Eventuelt kan det tenkes et tredje alternativ: 3) Hun er sterkt traumatisert. Anonymous poster hash: fa309...bb4 Hun ble sendt hjem. Om hun er utenfor sans og samling hadde hun blitt innlagt og fått profesjonell behandling. Dette er en alvorlig sak. Men mennesker i dypt post traumatisk sjokk blir IKKE sendt hjem.
Tabitha Skrevet 24. juni 2013 #19 Skrevet 24. juni 2013 "På tredje dagen nekte å snakke noe med politiet? Hun er i sitt eget hus. Ikke på sykehuset eller Sandviken. Så litt oppegående må hun nå være." Er hun i sitt eget hus? Litt rart at hun allerede er hjemme, hvis hun var så ille tilredt og full av angst.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #20 Skrevet 24. juni 2013 Så grusomme dere er.Hun er gjengvoldtatt og mest sannsynlig banket opp, og nå sitter dere å sier at dere ikke har sympati fordi hun ikke orker å snakke med politiet?!? Anonymous poster hash: aa1fb...889 Og vi i Bergen er dritredde! Og det blir skuflet under teppet! Jeg synes faktisk hennes opptreden begynner å bli noe umoden.Anonymous poster hash: 296f2...09a Tydelig at du ikke har vært utsatt for noe lignende. Helt normalt å oppføre seg som henne, og ikke noe hun skal klandres for! Anonymous poster hash: aa1fb...889 Der tar du grundige feil. Anonymous poster hash: 296f2...09a Lite empatisk, med andre ord. La henne få fred. Anonymous poster hash: aa1fb...889
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #21 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har selv blitt voldtatt når jeg var 17 år, av en "kompis".. Jeg ble funnet av andre personer etter at det var skjedd,og de ringte politi,som tok meg med på legevakten. Der var jeg hele natten, da de valgte å ringe en annen lege som var flinkere på slikt,samt at jeg skulle ha bare en person å forholde meg til. Etterhvert kom det fotograf fra politiet også,som tok bilder av alle skadene (også nedentil!). Legen sa at om denne saken ikke førte noen plass kom hun til å slutte med hele greien..Jeg hadde endel sår,rifter,blåmerker,bitemerker osv. Jeg kom på politistasjonen morgenen etter,direkte fra legevakt og de tok et midlertidig avhør av meg,slik at jeg kunne gå hjem og sove. En kort stund etter ble jeg kalt inn til formelt avhør, og det er det absolutt verste jeg noen gang har vært med på. Jeg måtte forklare i detaljer om hele voldtekten, hvor mange "jukk" han hadde brukt osv..I tillegg var han etterforskeren ufordragelig! Etter en stund blir saken henlagt pga bevisets stilling(?) Altså, bevisene var for dårlig... Jeg fikk alikavel en erstatning på 50 000,- for de som bestemmer slikt,så tydelig at det var en voldtekt pga bevisene..Og den gangen var det en av de høyeste erstatningene som var utbetalt pga voldtekt. Poenget mitt er: Om noe slikt skjer med meg igjen,kommer jeg aldri til å anmelde det... Anonymous poster hash: 3364b...ced
Gjest Lagå Skrevet 24. juni 2013 #22 Skrevet 24. juni 2013 Skjønner godt at hun er traumatisert og som nevnt over her så tenker hun kanskje ikke helt rasjonelt. Jeg var i sjokktilstand og livredd etter jeg ble voldtatt så når han skulle ha meg med på cafe når han var ferdig med sitt turte jeg ikke gjøre annet enn å bli med å sitte der sammen han
Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 24. juni 2013 #23 Skrevet 24. juni 2013 Så grusomme dere er.Hun er gjengvoldtatt og mest sannsynlig banket opp, og nå sitter dere å sier at dere ikke har sympati fordi hun ikke orker å snakke med politiet?!? Anonymous poster hash: aa1fb...889 Og vi i Bergen er dritredde! Og det blir skuflet under teppet! Jeg synes faktisk hennes opptreden begynner å bli noe umoden. Anonymous poster hash: 296f2...09a Umoden faktisk! Er det mulig!?!!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 24. juni 2013 #24 Skrevet 24. juni 2013 Denne tråden og en del av svarene her er noe av det verste og mest empatiløse jeg noengang har lest her inne. Og jeg har vært her lenge..
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #25 Skrevet 24. juni 2013 Så jæ... ubrukelig å sitte å gnu her inne om hvorfor hun ikke forklarer seg. Sitte og hæ underholdning av andres tragedie, kvalmt... Anonymous poster hash: 4dca5...331
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå