Gå til innhold

Venninne som forskjellbehandler barna mine..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har begynt å irritere meg veldig. Denne venninnen er egentlig ok, men litt spesiell dog kjente henne i mange mange år.

Har et barn som er litt usikker og sjenert, alltid vært. Barnet har en flott personlighet å folk blir lett glad i h.n, Venninnen min er veldig glad i dette barnet og er alltid veldig hyggelig og snille med h.n, Det andre barnet mitt er litt mer tøff og høylytt. Hun tåler ingenting av dette barnet før hun sier hva hun mener til barnet. Snakker mye finere til mitt andre barn,

Dette liker jeg ikke. Har ikke nevnt til henne, men hun er av typen jeg har "rett" å ikke lett å forstå andre så jeg vet ikke.

Synes synd i mitt andre barn som faktisk har følelser h.n også og jeg hater forskjellbehandling.

Hva hadde dere gjort?

Anonymous poster hash: 9793f...c80
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen?

Skrevet

Ville ha snakket med henne i en hyggelig setting, gjerne med en flaske vin. Kanskje fremhevet sårbarheten hos det høylytte barnet.

Skrevet

Hm...jo men har lyst til å sende en sms til henne nå....egentlig bare for å få det "ut"...hun er ikke av den mest forståelsesfulle personen selv om hun faktisk er snill på andre måter. Synes synd i minste barnet mitt og synes det er tåpelig hvor mye hun forguder det andre barnet mitt

HI

Skrevet

Jeg hadde ikke sendt Sms, hadde heller tatt det mens hun var på besøk, der du kanskje har en situasjon nær i tid som du kan linke det til- selvsagt ikke rett foran barna da. 

Anonymous poster hash: 771a3...13f
Skrevet

Ok. Hvorfor ikke sende sms? Jeg forventer ikke så mye forståelse uansett å bryr meg IKKE om hva hun mener så lenge jeg får luftet det. Synes faktisk det er mitt ansvar å beskytte barna mine og at jeg ikke gidder være med henne lengre hvis hun skal favoritteserie det ene barnet mitt. 

Tusen takk for svar forresten. Setter veldig pris på det:))

HI

Skrevet

En SMS er udmerket for å starte en krangel og ende et venskap, men elendig for å skape dialog og forståelse.

Anonymous poster hash: 04e20...1ce
Skrevet

En SMS er udmerket for å starte en krangel og ende et venskap, men elendig for å skape dialog og forståelse.

Anonymous poster hash: 04e20...1ce

Akkurat som jeg skulle sagt det selv. Man sender ikke sånne beskjeder på sms, med mindre du vil oppnå å miste venninnen din på grunn av dette. 

Anonymous poster hash: 771a3...13f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...