Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Igår hadde vi svigerbror med familie på besøk. Snakket om endringer i parforholdet nå når vi snart får to barn. Svigerbror sier "ja det blir mindre sengekos fremover." Så sier samboer "det gjør ingenting. Nå er hun jo som ei stor boble, å ha sex med en gravid er som å balansere oppå en ball." Fikk helt sjokk og når de hadde dratt ble jeg skikkelig lei meg og følte med ydmyket og usexy. Han nekter for sitt bare liv å innse at det var teit sagt og blir sur fordi jeg ble såret. Hallo?? Enda jeg sa det var et sårt punkt og at jeg føler meg ufattelig usexy når han sier til andre at sexen nå er så ræva. (Noe jeg ikke har fått inntrykk av at han synes!) i tillegg følte jeg meg så teit foran dem. Anonymous poster hash: 0445e...f71
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Noe menn sier ting uten å tenke seg om slik er det bare han mente nok bare å virke tøff ovenfor broren å tenkte ikke at slikt kan såre. Ikke legg formye i det selv om jeg sjønner hva du mener, føler meg heller ikke særlig attraktiv som høygravid. Anonymous poster hash: af29c...f26
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Nei, du overreagerer ikke. Å gjøre narr av kjæresten sin er lavmål, enda verre når hun er gravid. Anonymous poster hash: b16e7...106
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Du overragerer Anonymous poster hash: aa230...aa8
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #5 Skrevet 24. juni 2013 Du overragerer Anonymous poster hash: aa230...aa8 At "sengekos" (også kjent som sex blant voksne mennesker) ble diskutert med familie hadde vært nok til at jeg ble irriterert. Det han sa var dessuten ufint og lavmål. Man sier ikke slik om dama si, gravid eller ei. Anonymous poster hash: 663dc...b90
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #6 Skrevet 24. juni 2013 Som #5 skriver, ville jeg i utgangspunktet blitt mildt sagt sur over at mannen i det hele tatt diskuterte vårt sexliv med familien, ikke minst foran meg... For øvrig ville det blitt svært lenge til neste gang det ble noe han fremover! Anonymous poster hash: e08de...ab0
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #7 Skrevet 24. juni 2013 Ja det reagerte jeg på å, er ikke komfortabel med å dele info om vårt sexliv med dem, og er hvertfall ikke komfortabel med kritikk angående vårt sexliv foran andre! Kritikk som går på noe jeg hverken visste om var et "problem" eller kan gjøre noe med i skrivende stund. Har virkelig jobbet for å ha sexliv mens jeg er gravid, pyntet meg i sexy nattøy og trodde han var fornøyd. Da svir det litt å få den kasta i fjeset. Hadde tålt om han sa det eller fleipet om det når det kun var oss to. Føler meg bare så dum og blir enda mer såret når han ikke viser noe tegn til anger. Heldigvis klarte jeg å holde maska foran dem og sa bare "åh hå den der skal du få svi for.." De trodde jeg spøkte. Men det kommer til å bli noen lange uker fremover for mannen for å si det sånn... Anonymous poster hash: 0445e...f71
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #8 Skrevet 24. juni 2013 Nei. dette var illojalt og stygt sagt. Helt enig i at slikt ikke diskuteres i familiesammenhenger. Anonymous poster hash: f97b5...6f9
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #9 Skrevet 24. juni 2013 Tja, det kommer helt an på hvilken tone som er mellom dere til vanlig. Om mannen min hadde sagt noe sånt så hadde jeg ledd rått med, for jeg er jo så veldig enig! (eller var enig,er ikke gravid lenger!) Men om han har for vane å snakke med en overlegen tone til deg og vant til å gjøre narr av deg, ja da er saken en helt annen. Da hadde jeg også blitt veldg såret, om det ikke hade vært et eneste hint av humor/ glimt i øyet i det han sa. Vi føler oss ikke så veldig sexye når vi er gravide, og når noen trekker frem at vi er store og tjukke også, ja da kan de dra til helvete! Anonymous poster hash: 3eb23...b3c
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Hadde klikka Har tvillinger selv og vi hadde sex til det siste før fødsel og jeg hørte da aldri mannen min klage hverken til meg eller andre. Han får da for faen skjerpe seg og finne en annen stilling som er bedre da..... omg Anonymous poster hash: 38811...532
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #11 Skrevet 24. juni 2013 Vanligvis er jeg lite selvhøytidelig. Ikke bruker han å snakke slik om meg til andre (som jeg er vitne til i allefall), derfor jeg fikk sånn sjokk. Tror også det var for å tøffe seg, men hallo. Sliter vel mest med at han nekter å si unnskyld i ettertid. HI Anonymous poster hash: 0445e...f71
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 Hadde det vært meg, hadde han ikke fått noe mere før jeg så normal ut.... Anonymous poster hash: 44376...c6e
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 For å si det slik, min mening er at man ikke deler detaljer fra sexlivet offentlig med flere personer tilstede. Selvfølgelig sladrer både damer og menn med sine hhv venninner og kompiser om sexlivet, men ikke med den andre personen til stede og familie på besøk. Hva er han, 14 år eller?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 24. juni 2013 #14 Skrevet 24. juni 2013 Tja, det kommer helt an på hvilken tone som er mellom dere til vanlig. Om mannen min hadde sagt noe sånt så hadde jeg ledd rått med, for jeg er jo så veldig enig! (eller var enig,er ikke gravid lenger!) Men om han har for vane å snakke med en overlegen tone til deg og vant til å gjøre narr av deg, ja da er saken en helt annen. Da hadde jeg også blitt veldg såret, om det ikke hade vært et eneste hint av humor/ glimt i øyet i det han sa. Vi føler oss ikke så veldig sexye når vi er gravide, og når noen trekker frem at vi er store og tjukke også, ja da kan de dra til helvete! Anonymous poster hash: 3eb23...b3c Men det er vel ikke det som er poenget til HI? Poenget er vel at han har utlevert detaljer, stillinger osv fra sexlivet deres til andre med henne tilstede, spøkefull tone eller ikke. Blir for privat for meg noe sånt altså...
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Jeg hadde i utgangspunktet aldri vært sammen med noen som ville finne på å diskutere sexlivet vårt med familiebesøk, og i hvert fall ikke på en nedlatende og negativ måte. Om jeg skulle ha vært så dum likevel, hadde det garantert ikke vedvart. Anonymous poster hash: ade69...f5f
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #16 Skrevet 24. juni 2013 Jeg hadde i utgangspunktet aldri vært sammen med noen som ville finne på å diskutere sexlivet vårt med familiebesøk, og i hvert fall ikke på en nedlatende og negativ måte. Om jeg skulle ha vært så dum likevel, hadde det garantert ikke vedvart. Anonymous poster hash: ade69...f5f Trust me, om han hadde vært en slik ufølsom klodrian som stadig tråkket i salaten, så hadde ikke vi vært et par heller. Livet er ikke sort hvitt bestandig. HI Anonymous poster hash: 0445e...f71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå