Gå til innhold

ville dere reist på tur 4 timer unna med 14 dager til termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å besøke ei venninne, men bare 14 dager igjen når det passer. Reiser da alene med ungene.

Anonymous poster hash: fca64...e7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte 15 dager før termin med nr 1 og 5 med nr 2. Tror jeg hadde stått over :)

Men om du føler deg trygg på å evt føde alene eller på et annet sykehus så er det vel bare å hive seg i det ;)

Anonymous poster hash: 683e7...8e7

Skrevet

Ja, er nettopp det. Har født hhv 13 og 7 dager tidligere. Føde alene er nå greit, men hva med ungene? Æsj, nei, jeg får vel stå over.

Skrevet

Hvis du leser innlegget du skrev....ingenting som skurrer????

4 timer unna, høygravid og alene med barn. Hva gjør du hvis fødsel starter??

Nei, selvsagt gjør man ikke det når man reiser alene med barn og har 2 uker igjen

Anonymous poster hash: 28ddf...4d1

Skrevet

Nei, selvsagt gjør man ikke det når man reiser alene med barn og har 2 uker igjen

Tenkte jeg skulle prøve å ikke være så hysterisk denne gangen da vet du ;-)

Skrevet

Handler da ikke om hysteri, men ren og skjær sunn fornuft!!

Skrevet

Tenkte jeg skulle prøve å ikke være så hysterisk denne gangen da vet du ;-)

Enn venninna da? Kan ikke hun stille opp som barnepasser hvis fødselen skulle begynne? Har selv vært 2.5 time unna hjemmet med 7 dager igjen.

Anonymous poster hash: c4ca3...0d5

Skrevet

Joda, ser hva du mener

Skrevet

Og fornuften sier at det blir drittkjedelig å bure seg inne i huset hele sommerferien med barna. Da jeg var på den ovennevnte turen fikk mannen invitasjon til p være med, men avslo og heller ble hjemme.

Anonymous poster hash: c4ca3...0d5

Skrevet

Jeg har tenkt å reise 6 timer unna med bil (uten tissepauser, tar seff lenger tid med) når jeg er 3 uker før termin og være der til 1 uke før termin. I norge har vi både ambulansehelikopter og sykebil hvis noe akutt skulle skje.

Jeg reiser riktignok med mann, barn og hund.....men orker ikke bare sitte hjemme fordi noe KAN skje. Tar det som det kommer.

Skrevet

Jeg har heller ikke tenkt til å holde meg hjemme i august, og vente på at noe skal skje...

Kommer til å dra på hytta hver helg som vanlig, men den er jo kun 3 timer hjemmefra ;)

Men jeg er så vill og gal at den ligger i utlandet (les Sverige) og i tillegg så er det kun jeg som har førerkort av meg og mannen.

Jeg tenker at det meste ordner seg, og jeg vil alltid komme på et eller annet sykehus skulle fødselen starte...

Anonymous poster hash: 93229...a78

Skrevet

Eg hadde reist begge mine tidligare fødslar har starta 3 vege å 9 dage før men det ser ud så eg kan gå ei stonn til enda en uke til termin å ingen teikn til fødsel enda.

Du reiser til ei venninne som da evt kan ha barna om du skulle føde å skulle noe skje på veien finst det heldigt vis ambulanse å barna hadde blitt godt tatt vare på på sykehuset mens du føder :) reis å kos dere :)

Anonymous poster hash: 5d9ca...367

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...