Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Til tross for bekkenløsning og at jeg kjenner liv, tenker jeg ikke på at jeg er gravid i det hele tatt. Tenker ikke at bekkenløsningen er noe som kommer av graviditeten engang, bare kjenner at jeg har smerter. Er koselig når jeg kjenner liv, men ellers tenker jeg ikke på det. Normalt? Er tredje svangerskapet da, kanskje vanlig da? Tør heller ikke å kjøpe inn noe som helst, er redd det skal gå galt enda. Har enda ikke vært hos jordmor, eller bestilt meg noe som helst time.. Huff, får dårlig samvittighet når jeg skriver dette.. Andre som er som meg? Anonymous poster hash: 031f0...208
Elsker livet Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Kanskje du trenger en oppvekker? Er vel greit å få seg en kontroll nå?
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Har vært på ord. ul alså.. Og den kontrollen i uke 12.. Har hatt hyperemesis og alt, så skjønner ikke hvorfor jeg ikke bare kan glede meg! Vil så gjerne, men den kommer ikke. Har veldig mye å tenke på for tiden så det legger kanskje en demper på ting.. HI Anonymous poster hash: 031f0...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå