Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Herregud, sitter å ser repriser på unge mødre nå, hu camilla fra fredrikstad er jo ei skikkelig trasig dame, skryter av hvor mye penger dem har å at dem har råd til hva dem vil, og ikke minst legger igjen ungene som sover i bilen med mobilen sin inni der hun har ringt mannen, å så kommer kommentaren "så vi hører dem om dem våkner eller noen stjeler bilen" er det mulig? å jada, skjønner at jeg er skikkelig fjern som ikke har sett disse episodene før og som ser unge mødre i d hele tatt:P Anonymous poster hash: d8050...af3
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 De damene der er skikkelig white trash Anonymous poster hash: a9d1b...c3b
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Er veldig mye rare folk der ja Mest latterlig å se på egentlig. Anonymous poster hash: 24b20...678
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #4 Skrevet 24. juni 2013 Herregud, sitter å ser repriser på unge mødre nå, hu camilla fra fredrikstad er jo ei skikkelig trasig dame, skryter av hvor mye penger dem har å at dem har råd til hva dem vil, og ikke minst legger igjen ungene som sover i bilen med mobilen sin inni der hun har ringt mannen, å så kommer kommentaren "så vi hører dem om dem våkner eller noen stjeler bilen" er det mulig? å jada, skjønner at jeg er skikkelig fjern som ikke har sett disse episodene før og som ser unge mødre i d hele tatt:P Anonymous poster hash: d8050...af3 Hvor er det du ser på reprise? Jeg vil også se. Anonymous poster hash: ecc4d...c57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå