Gå til innhold

olashorts og skjorte i bursdag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en fireåring altså. Det er så varmt og han blir fort overopphetet, men shorts er kanskje fy-fy i bursdag? Selv for barn? Hva mener dere?

Anonymous poster hash: 51ada...89c

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sendte jenta i det sist, visste ikke at det er kleskoder for den yngre garde ;-)

Skrevet

Jeg hadde jo ikke kastet ham ut, men hadde tenkt at her var det noen foreldre som ikke gadd legge seg noe i selen for et selskaps skyld. Jeg har enda ikke sett en gutt i olashorts som ser ut som om han har forsøkt å pynte seg.

For en jente kunne det fungert.

Anonymous poster hash: 913f6...0b2
Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Hvis temperaturen tilsier shorts, så hadde all slags shorts vært helt ok, for alle barn, i alle fall alle barn under 12-13 år. 

Herlighet - så stivt er det da vel ikke i barnebursdag!

Skrevet

Enig med Hercule Poirot. Jeg ville heller hatt små gjester i olashorts, eller hvilken som helst shorts, enn små gjester som blir sutrete og slitne fordi de er for varme. Jeg har aldri hatt kleskode i barneselskaper.

Skrevet

I all verden - har aldri tenkt på at det skal være noe som heter feil klær i barnebursdag... Ville aldri ha falt meg inn å tenke at noen ikke har pyntet seg nok. Pleier å pynte mine barn, gjerne i skjorte og slips, men ville aldri reagert på olashorts på andre...

Anonymous poster hash: de2ac...3be

Skrevet

Utvaskede collegeklær blir feil, men shorts og skjorte i en penere kvalitet vil virke pyntet nok for en barnebursdag.

Skrevet

Her pynter ungene seg skikklig til barnebursdager. Mulig det er annerledes andre steder.

Anonymous poster hash: 913f6...0b2
Skrevet

Jeg har pyntet min 3 1/2 åring i det de siste gangene. Det er det peneste han har, bortsett fra tette bukser som er alt for varme, så jeg har sett på det som pyntet og ikke en gang tenkt på at noen kunne sett på ham og tenkt at han ikke var helt pyntet. Det er da en kul shorts som ikke er helt tynn. Skjorte har han ikke i barnehagen, så for meg er det pyntet. Er det bryllup eller tilsvarende hadde jeg nok kjøpt en ensfarget skjorte med slips eller sløyfe, men jeg synes ikke barnebursdager skal være like stive som bryllup. (Jenta har heller ikke ballkjole i barnebursdag)

Anonymous poster hash: e9dd0...230
Skrevet

Funker som bare det :D

Skrevet

Vi sendte i bukse. Ville ikke fornærme bursdagsbarnet (eller snarere foreldrene), men gutten kom jo hjem igjen rimelig rød i toppen og vanskelig å få i søvn i kveld, så dette må jeg tenke mer på ;) At han var vanskelig å få i søvn skyldes sikkert også at han hadde inntatt store mengder sukker.. men han var nok litt uvel fordi han blir så lett varm..

Takk for svar i alle fall :)

HI

Anonymous poster hash: 51ada...89c
Skrevet

Jeg syns motsatt av en lengre opp, jeg syns det er ok på en gutt, men ikke på en jente. Rett og slett fordi jeg syns at kjole/skjørt er pynting på en jente, mens gutter ikke har så mange valg hvis det er for varmt for bukse. Så en pen, ikke utslitt olashorts syns jeg er ok med skjorte til i bursdag.

Anonymous poster hash: 38766...654
Skrevet

Det kunne jeg fint kledd gutten min i også i sommerbursdag. VIktigste er at de kan kose seg, leke, ha det gøy og ikke være redd for at klærne skal bli ødelagte eller tilsølte, og ikke bli for varme.

Men litt penere enn hverdags er hyggelig.

Anonymous poster hash: 6070d...6dd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...