Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #1 Skrevet 24. juni 2013 Jobber dere 100% Eller deltid. Anonymous poster hash: 645fc...cd3
Monajenten Skrevet 24. juni 2013 #2 Skrevet 24. juni 2013 Som markedskonsulent. Jobber vanligvis 90% men er i permisjon nå.
Anonym bruker Skrevet 24. juni 2013 #3 Skrevet 24. juni 2013 Overingeniør innen IT, offentlig stilling. Jobber 80% (omsorgspermisjon), men ikke nå som det er sommertid. Anonymous poster hash: ef276...59f
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #4 Skrevet 25. juni 2013 Bartender og student :-) Anonymous poster hash: 41907...f8b
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #5 Skrevet 25. juni 2013 Pensjon i privat sektor 100 %, men sykmeldt nå pga bekkenløsning og snart i permisjon Anonymous poster hash: 607c7...b4e
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #6 Skrevet 25. juni 2013 Ergoterapeut 100% til vanlig. Er derimot 100% sykmeldt nå pga bekkenløsning og mangel på søvn. Anonymous poster hash: b9e67...45f
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. juni 2013 #7 Skrevet 25. juni 2013 Sekretær. Jobber 100 når jeg ikke er i permisjon.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2013 #8 Skrevet 25. juni 2013 Sekretær, jobber 100 % Anonymous poster hash: 7547e...f58
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå