Gå til innhold

Hva jobber dere med ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber dere 100% Eller deltid.



Anonymous poster hash: 645fc...cd3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som markedskonsulent. Jobber vanligvis 90% men er i permisjon nå.

Skrevet

Overingeniør innen IT, offentlig stilling. Jobber 80% (omsorgspermisjon), men ikke nå som det er sommertid. ;)



Anonymous poster hash: ef276...59f
Skrevet

Bartender og student :-)

 

Anonymous poster hash: 41907...f8b

Skrevet

Pensjon i privat sektor :) 100 %, men sykmeldt nå pga bekkenløsning og snart i permisjon :)



Anonymous poster hash: 607c7...b4e
Skrevet

Ergoterapeut 100% til vanlig. Er derimot 100% sykmeldt nå pga bekkenløsning og mangel på søvn.

 

Anonymous poster hash: b9e67...45f

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sekretær. Jobber 100 når jeg ikke er i permisjon.

Skrevet

Sekretær, jobber 100 %

 

Anonymous poster hash: 7547e...f58

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...